Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Vi skal ha løpetest på skolen om noen uker, og jeg tørr nesten ikke å ha den. Jeg har blitt i så dårlig form, i forhold til det jeg var før, og føler egentlig at jeg har skikkelig press på meg, noe jeg ikke kan fordra..

Vet dette er utrolig slapt, men vurderer rett og slett å droppe den.. Noen som har noen bra unnskyldninger på lager?

Og jeg trenger ikke å få hørt hvor dumt dette blir ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok de fleste lærere gjennomskuer en unnskyldning selv om de godtar den, så det spiller nok inn på karakteren din (sorry, bare måtte.)

Om du er villig til å godta det, tror jeg alt fra mistanke om belastningsskade fra de siste ukers hardtrening før løpetest til at du kommer deg fra lungebetennelse er godt nok. Da kan de ikke tvinge deg, men de kan antagelig trekker deg ned i karakter når du ikke har skriftlig bevis fra lege.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde 5+ til jul, men har hatt en rekke aktiviteter jeg ikke er særlig flink i etter jul.. Hva trekker ned mest? Ikke ha den (med en troverdig unnskyldning), eller å løpe den og vise hvor mye dårligere jeg har blitt? :S

Hilsen TS.

Skrevet

Jeg var i dårligere form enn vanlig til min løpetest, men jeg bet tenna sammen og klarte å forbedre meg fra før jul. Faktisk. Man skal ikke kimse av panikkløping :P

Jeg tror jeg ville løpt. Læreren kan be deg om å ta testen etter alle de andre men før han/hun setter karakter for våren.

Hva med å bruke et kvarter hver dag fra til testen på spurt-jogg-spurt-jogg? Bedre enn ingenting. Eventuelt jogg intenst på stedet hvil før du hopper i dusjen hver dag. Minimal innsats!

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg skikkelig usikker.. Men spør igjen; hva trekker mest ned? Ikke løpe, eller løpe veldig dårlig?

AnonymBruker
Skrevet

Hilsen TS! :)

Skrevet

Hvis det er noen uker til, så har du jo tid til å trene litt vel? :)

AnonymBruker
Skrevet

Ble vel kanskje litt feil å skrive noen uker.. er enten denne eller neste! :P

Skrevet

Det er jo alltid bedre å løpe dårlig enn å ikkke løpe.. Før var gymarakteren utelukkende innsats og ikke resultater. Dette har endret seg nå, men noe av det gamle henger fortsatt igjen..

Det skal faktisk veldig lite til for å forbedre kondisen... Hvis du løper annenhver/hver tredje dag frem til testen så kan du faktisk forbedre deg selvom testen ikke er langt unna.. Pass bare på å ha hviledag før selve testen. Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...