liv Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Fikk en sms fra lekebutikken her og det står at det er 25% på hele butikken, gjelder ikke mulitmedia. Vi har tenkt å kjøpe DSi til guttungen, er det multimedia?
Gjest Heloise Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Det er spill, men jeg vet ikke om de legger DS under multimedia. Den kan jo egentlig surfe på nett, men det er så dårlig så jeg vil anta at den kun går som spill. Spør de i butikken?
liv Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2011 jo men jeg er ikke hjemme i morgen så jeg får ikke kjøpt selv så da må jeg sende noen.
Gjest Delphina Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 (endret) En Nintendo DSi er et multimediaprodukt, rett og slett fordi du kan koble deg opp mot andre spillere og kommunisere gjennom DSi-en, og du kan ta bilder med konsollen. The DSi has more extensive multimedia features than previous DS models; pictures taken with its camera, downloadable software from Nintendo and AAC audio files from other devices can be stored to SD cards for future use. Ville uansett ringt butikken og forhørt meg, sånn for sikkerhets skyld. Endret 6. mai 2011 av Delphina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå