Gå til innhold

Er det nokon som har bestilt klede via Zara nettbutikk?

Kløftfrid

Anbefalte innlegg

Eg har så lyst på ei jakke som eg har sett på nettsida til Zara. Men eg vart litt usikker med omsyn til korleis eg kan motta pakka. Er det slik at eg kan velge å hente den i butikk gratis? Eg er i Oslo, så det er det beste alternativet for meg.

Dersom ein får det tilsendt og betalar frakt, må ein vel også betale moms og toll sidan det kjem frå utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Momsen(VAT included, står det) er inkludert i prisen når du betaler, så du vil ikke få noen uventede overraskelser. Det går an å hente varene gratis i butikk, ja. Det er kort leveringstid, fikk mitt i fra Madrid på 4 dager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

når man bestiller på zara må man da betale toll eller er det den prisen som står man må betale ? var ei veninne så mente dette.eg kunne ikke forstå d siden prisene står på norsk. men eg har ikke handla så mye på nettsider før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man bestiller på zara må man da betale toll eller er det den prisen som står man må betale ? var ei veninne så mente dette.eg kunne ikke forstå d siden prisene står på norsk. men eg har ikke handla så mye på nettsider før.

Den prisen som kommer frem ved betaling er den endelige prisen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momsen(VAT included, står det) er inkludert i prisen når du betaler, så du vil ikke få noen uventede overraskelser. Det går an å hente varene gratis i butikk, ja. Det er kort leveringstid, fikk mitt i fra Madrid på 4 dager! :)

Så når jakka kostar 999 NOK, så er dette den totale summen eg må betale når eg får det tilsendt til butikk?

Når det gjeld retur, er det slik at eg kan levere det tilbake i butikk og få tilbake pengane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når jakka kostar 999 NOK, så er dette den totale summen eg må betale når eg får det tilsendt til butikk?

Når det gjeld retur, er det slik at eg kan levere det tilbake i butikk og få tilbake pengane?

Rimelig sikker på det, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til prisen på selve klesplagget, betaler du også frakt på rundt 60 kr. Retur er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...