Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har prøvd Proactive Solution?? Har jo sett det på TV-shop, men vet ikke om jeg tror på det de sier, men har lest mye om det på nettet å får veldig lyst til å prøve. Er ganske desperat om dagen og vil finne noe som fungerer på den urene huden. Noen som har noen erfaringer???

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har prøvd Proactive Solution?? Har jo sett det på TV-shop, men vet ikke om jeg tror på det de sier, men har lest mye om det på nettet å får veldig lyst til å prøve. Er ganske desperat om dagen og vil finne noe som fungerer på den urene huden. Noen som har noen erfaringer???

IKKE PRØV DEN! Jeg prøvde den og huden min svei som FYYY!! Jeg har aldri hatt så vondt i ansiktet, smerten gikk ikke bort når jeg prøvde å ta det bort. Det føltes ut som huden min var i flammer..

AnonymBruker
Skrevet

prøv jojoba olje

• Liker 1
Skrevet

Proactive er noe jeg aldri hadde brukt på min hud iallefall...

Gjest BabyBlue
Skrevet

NEI! Huden blir tørr og stram, og etter å ha brukt det i noen uker vender kvisene tilbake, verre enn noensinne. Det tørker ut huden, og rensen var helt grusom. Hard og vond og helt forferdelig.

Ikke kjøp det :snurt:

Gjest Serena
Skrevet

Vil heller anbefale deg å prøve ut Matis, Decleor, MD formulations, Jan Marini, Carita.

Les gjerne Hildechristina.com for tips.

Skrevet

Ikke kjøp den sier litt når den reklameres på tv shop alt er dritt der. Jeg fikk 1000 ganger verre hud av den.

AnonymBruker
Skrevet

takk for masse bra svar!:) Kommer ikke til å kjøpe den, vil jo ikke at det skal bli verre enn det det er!

Skrevet

Jeg har prøvd proactive i noen måneder, da jeg slet mye med kviser og uren hud.

Den er perfekt for deg som sliter mye med kviser og fet uren hud.

du kan lese mer om hudpleie produkter og proactive her

http://mademoiselledianne.com/hvem-vil-vel-ha-kviser

DU ER PÅ BÆR TUR.. Tror proactive er det verste produkte som finnes. Den er langt fra perfekt for uren hud. Jobber du i tv shop kanskje?

Skrevet

hehe, nei jeg jobber ikke i tv shop i det hele tatt :)

Og jeg kan forstå at du reagerer på min tilbakemelding. For det har seg ikke alltid slik at produkter virker for noe, nødvendigvis virker for andre.

Men jeg sier det gjerne igjen, Proactvie er veldig god :) Og det er fra min egen og andres erfaring.

Skrevet

Noe av det verste jeg har prøvd!! Huden min ble bare mye verre etter å ha brukt det drite der.

Jeg tviler sterkt på at Justin Bieber eller hva han heter og Katy Perry f.eks bruker Proactive. De reklamerer for Proactive pga de får penger for det.

Skrevet

hehe, nei jeg jobber ikke i tv shop i det hele tatt :)

Og jeg kan forstå at du reagerer på min tilbakemelding. For det har seg ikke alltid slik at produkter virker for noe, nødvendigvis virker for andre.

Men jeg sier det gjerne igjen, Proactvie er veldig god :) Og det er fra min egen og andres erfaring.

Da er du den eneste i denne tråden som er fornøyd. Ts styr unna.

Skrevet

For meg fungerte dette en stund, men så ble jeg utrolig tørr i huden og kunne ikke bruke det noe mer. Hvis du har sensitiv hud bør du nok holde deg unna. Mulig den fungerer for de som har veldig fet hud... Men sier som andre over, at det er mye bedre å teste Matis eller MD. Finnes flere bra hudpleiebloggere som helt sikkert kan hjelpe deg på vei med hva som fungerer for din hud. Det skulle jeg ønske jeg hadde gjort før selv i hvertfall, FØR huden min ble ødelagt av å prøve så mye rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...