AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Øynene mine er brune innerst mot pupillen, så blir de grønne lengre ut. Synes selv det er en veldig fin fargekombinasjon, men sliter med å få fram det grønne i øynene. På avstand ser det ut som jeg har helt brune øyne. Så, noen som har forslag til øyenskygge farger som også får fram det grønne i øynene mine?
smiiiley Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Komplimentærfargen til grønn er jo rød. Så øyenskygger med bruntoner, rosatoner og fiolett fremhever grønne øyne best. Hvis du bruker blå og grønntoner, så vil det brune i øynene dine fremheves best. Men så har det jo litt å si om det grønne eller det brune er mest av. Den vil jo automatisk vise best uansett, men du kan jo prøve med fargene å se hva som skjer. Har skrevet et innlegg om farger her
DDuck Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har samme farger på øynene som deg, og bruker duse rosa skygger (lakserosa, fersken, aprikos) og varme lilla toner for å fremheve det grønne Mosegrønt er også veldig fint til øynene mine, men jeg har ikke lagt merke til hvilken farge det fremhever
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå