Gå til innhold

under skjørtet

Fremhevede innlegg

Gjest mustang
Skrevet

Hva bruker dere under kjolen/bunaden på 17. Mai ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strømpebukser, hva ellers?

*mistenker en våt fantasi om bunadskledde møyer med sexy stay-ups og fransk åpning*

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting!

Gjest birry93
Skrevet

Truse og sorte strømper. Skal riktignok gå i langbukser, pene sådan. ;)

Skrevet

Hadde faktisk stay-ups under i fjor. :) Liker det veldig mye bedre enn strømpebukser.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som er uten trusa under strømpebuksa da?

Gjest Maneater
Skrevet

Pssst - jeg vet hva skottene har under skjørtet. Var sammen med en for lenge siden.

Skrevet

Har vurdert strømper og strømpeholder, men fant ut at det var fysisk umulig å ha strømpeholder under bunaden. Blir nok strømpebukser i år som vanlig, enda jeg misliker det sterkt.

Skrevet

Underskjørt, stringtruse og enten knestrømper eller strømper og strømpeholder.

Skrevet

Har vurdert strømper og strømpeholder, men fant ut at det var fysisk umulig å ha strømpeholder under bunaden. Blir nok strømpebukser i år som vanlig, enda jeg misliker det sterkt.

Prøv knestrømper eller stay-ups. Stay-ups kan være stress hvis man ikke har brukt det før (man vet ikke hvor mye som skal til før de begynner å skli osv), men knestrømpene sklir stort sett ikke ned fordi de stopper rett under kneet (leggen er tjukkere under strømpekanten).

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg foretrekker sexy undertøy.. Er så gøy å kle den av da.. ;)

Skrevet

Prøv knestrømper eller stay-ups. Stay-ups kan være stress hvis man ikke har brukt det før (man vet ikke hvor mye som skal til før de begynner å skli osv), men knestrømpene sklir stort sett ikke ned fordi de stopper rett under kneet (leggen er tjukkere under strømpekanten).

Ja, jeg har prøvd med stay-ups en gang tror jeg, men mener å huske at ullstoffet i bunaden klødde meg i hjel? Et eller annet skjedde i alle fall, kan også ha vært gummikanten som ble irriterende etter en lang dag.. Men skal vurdere knestrømpene hvis det blir bra vær, pleier jo å fungere veldig bra!

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg foretrekker sexy undertøy.. Er så gøy å kle den av da.. ;)

Den skal jo ikke av!

Sex i bunad er awesome!

Gjest Maneater
Skrevet

Pssst - jeg vet hva skottene har under skjørtet. Var sammen med en for lenge siden.

Under Kilten skulle det være - mye mere interessant enn det jeg har under bunaden. Bunad er Turnoff!

Skrevet

Ja, jeg har prøvd med stay-ups en gang tror jeg, men mener å huske at ullstoffet i bunaden klødde meg i hjel? Et eller annet skjedde i alle fall, kan også ha vært gummikanten som ble irriterende etter en lang dag.. Men skal vurdere knestrømpene hvis det blir bra vær, pleier jo å fungere veldig bra!

Underskjørt er jo et must. Jeg skal love deg at det blir mer behagelig å gå med bunaden hvis du har det under, uavhengig av om du bruker strømpebukse eller annet. Helt annen følelse, faktisk. Og underskjørtet trenger ikke å nå lenger enn til knærne, men det bør være i et ganske glatt stoff (omtrent som jakkeforet i en dress, men gjerne litt tyngre enn det også). Koster så godt som ingenting å ordne seg det, og superlett å sy selv på ti minutter hvis man vil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...