Gjest mustang Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Hva bruker dere under kjolen/bunaden på 17. Mai ?
kaprifolen Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Strømpebukser, hva ellers? *mistenker en våt fantasi om bunadskledde møyer med sexy stay-ups og fransk åpning* 3
Gjest birry93 Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Truse og sorte strømper. Skal riktignok gå i langbukser, pene sådan.
Rumohra Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 Hadde faktisk stay-ups under i fjor. Liker det veldig mye bedre enn strømpebukser.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 Ingen som er uten trusa under strømpebuksa da?
Gjest Maneater Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 Pssst - jeg vet hva skottene har under skjørtet. Var sammen med en for lenge siden.
felgen Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 Har vurdert strømper og strømpeholder, men fant ut at det var fysisk umulig å ha strømpeholder under bunaden. Blir nok strømpebukser i år som vanlig, enda jeg misliker det sterkt.
Moscato Skrevet 7. mai 2011 #11 Skrevet 7. mai 2011 Underskjørt, stringtruse og enten knestrømper eller strømper og strømpeholder.
Moscato Skrevet 7. mai 2011 #12 Skrevet 7. mai 2011 Har vurdert strømper og strømpeholder, men fant ut at det var fysisk umulig å ha strømpeholder under bunaden. Blir nok strømpebukser i år som vanlig, enda jeg misliker det sterkt. Prøv knestrømper eller stay-ups. Stay-ups kan være stress hvis man ikke har brukt det før (man vet ikke hvor mye som skal til før de begynner å skli osv), men knestrømpene sklir stort sett ikke ned fordi de stopper rett under kneet (leggen er tjukkere under strømpekanten).
Gjest HunterLady Skrevet 7. mai 2011 #13 Skrevet 7. mai 2011 Jeg foretrekker sexy undertøy.. Er så gøy å kle den av da..
felgen Skrevet 7. mai 2011 #14 Skrevet 7. mai 2011 Prøv knestrømper eller stay-ups. Stay-ups kan være stress hvis man ikke har brukt det før (man vet ikke hvor mye som skal til før de begynner å skli osv), men knestrømpene sklir stort sett ikke ned fordi de stopper rett under kneet (leggen er tjukkere under strømpekanten). Ja, jeg har prøvd med stay-ups en gang tror jeg, men mener å huske at ullstoffet i bunaden klødde meg i hjel? Et eller annet skjedde i alle fall, kan også ha vært gummikanten som ble irriterende etter en lang dag.. Men skal vurdere knestrømpene hvis det blir bra vær, pleier jo å fungere veldig bra!
Gjest Katten. Skrevet 8. mai 2011 #15 Skrevet 8. mai 2011 Jeg foretrekker sexy undertøy.. Er så gøy å kle den av da.. Den skal jo ikke av! Sex i bunad er awesome!
Gjest Maneater Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 Pssst - jeg vet hva skottene har under skjørtet. Var sammen med en for lenge siden. Under Kilten skulle det være - mye mere interessant enn det jeg har under bunaden. Bunad er Turnoff!
Moscato Skrevet 8. mai 2011 #17 Skrevet 8. mai 2011 Ja, jeg har prøvd med stay-ups en gang tror jeg, men mener å huske at ullstoffet i bunaden klødde meg i hjel? Et eller annet skjedde i alle fall, kan også ha vært gummikanten som ble irriterende etter en lang dag.. Men skal vurdere knestrømpene hvis det blir bra vær, pleier jo å fungere veldig bra! Underskjørt er jo et must. Jeg skal love deg at det blir mer behagelig å gå med bunaden hvis du har det under, uavhengig av om du bruker strømpebukse eller annet. Helt annen følelse, faktisk. Og underskjørtet trenger ikke å nå lenger enn til knærne, men det bør være i et ganske glatt stoff (omtrent som jakkeforet i en dress, men gjerne litt tyngre enn det også). Koster så godt som ingenting å ordne seg det, og superlett å sy selv på ti minutter hvis man vil. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå