Mischa Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Noen som har erfaringer med bryllup på Losby? Hvordan tok gjestene seg ut til Losby om vielsen var på et annet sted? Leide dere buss eller kjørte gjestene selv? Det er bare Meyersalen som er ledig, ikke den tradisjonelle, eldste parten av huset som oftest brukes til bryllup. Noen som har erfaringer derfra?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Vi giftet oss på Losby, hadde vielsen der + middagen (utendørsvielse). Vi leide taxibuss til gjestene tur/retur Oslo, fikk en fastpris på forhånd. Vi spiste ikke i Meyersalen, men jeg var innom der, og den er dessverre ikke så veldig fin. Likevel: både vielse og middag var en fantastisk opplevelse på Losby, både vi og gjestene ble tatt utrolig godt i mot og de gjorde absolutt alt for at alle skulle ha det bra. Som de sa: vi vet det koster å ha bryllup hos oss, derfor skal vi gjøre vårt ytterste for våre gjester". Både mat og vin var ubeskrivelig god, servitørene var flinke, alle våre ønsker på alle punkt ble oppfylte uansett hva det var. Jeg angrer ikke et sekund på at vi valgte Losby
CathFoto Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har vært der som fotograf, og da tok gjestene taxi fra vielsen på Romerike(billigere enn fra Oslo). Veldig fint sted, men hørte av noen gjester at porsjonene var litt i minste laget.
Fresi Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har vært i bryllup der som gjest. Brudeparet hadde vielsen på stedet. Noe annet virker veldig knotete, da et ikke akkurat er sentralt plassert. Taxi til gjestene høres ut som et godt forslag. Hvilken sal vi var i kan jeg dessverre ikke huske, men den var fin i alle fall. Såvidt jeg husker var det rikelig med vin til middagen () og maten var god.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Jeg synes *ikke* porsjonene var for små, vi spiste 3 retter og jeg var stappmett
Mischa Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2011 Hehe bra med tilbakemeldinger Har sett Meyersalen og synes den er ganske fin, men det er jo Gamlestua (eller hva den het) som er den klassiske, ikke min stil, men likevel den fineste. De virker veldig profesjonelle ja Men litt usikker på om jeg velger Losby likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå