Gå til innhold

Forslag til veggpynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi mangler virkelig et blikkfang over sofaen her hjemme. Sambo er ikke spesielt glad i malerier, så det hadde vært greit å unngå det. Selv liker jeg ikke wall stickers, så det er uaktuelt. For en stund tilbake siden fant jeg et helt fantastisk svart/hvitt fotografi av en tiger på et kjempesvært lerret, men med en prislapp på 18 000 kr så var det helt uaktuelt. Til nå har jeg fokusert mest på å finne et fresht fotografi, men jeg føler at jeg tenker litt vel.. innenfor boksen?

Jeg håper det er noen interiørglade kg'ere der ute som har noen spenstige forslag! :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å ha egne bilder printet på lerret :jepp: det er veldig stilig! f.eks hos FujiDirekte.no eller Foto.com

Jeg har bestilt et av meg og sambo i sort/hvit, som jeg skal henge i gangen :klemmer: den kommer i morgen håper jeg!

Skrevet

Vi har en lang flott, litt gammel, hylle. Der har vi blomster, figurer, div lys og bokstavene "HOME" er veldig fornøyd!

AnonymBruker
Skrevet

En sånn smal hylle til bilder og pynt og lys. Ikea har. Lett å bytte ut når man går lei.

Skrevet

Hva med å sette opp en stilig tapet bak? Dersom du ønsker at tapeten kun skal ramme inn området ved sofaen setter du opp lister rundt tapeten. Eks: sett opp tapet 40 cm over gulvet, 40 cm ned fra taket. Avstand fra sofaen på sidene vil komme an på hvordan sofaen er plassert. Er den inntil vegg kan du sette tapeten 40 fra vegg og la den avslutte 40 cm fra sofaens slutt. Du kan selvsagt velge helt andre mål og :)

Tapeten kan være i et stort barokkmønster, kanskje turkis.. Bare bruk fantasien. Det finnes mange tapeter å velge i!.

Bruk eks store profilerte lister til å ramme inn tapeten. Denne maler du i en kontrastfarge.

Med denne løsningen kan du lage noe helt rolig og harmonisk, eller du kan lage en vegg som virkelig skriker :O)

Skrevet

Takk for mange gode forslag!

Vi har en ganske liten stue i en biitteliten leilighet (31 kvm) så jeg tror en kontrastvegg kanskje blir litt vel.. mye :tongue:

Bildelist var en god ide!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...