leirbål Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Jeg tenkte å sette opp et ordentlig husholdningsbudsjett. Vet dere om et godt budsjett jeg kan laste ned gratis, uten å måtte ha dyre tillegsprogrammer. Aller helst et hvor jeg kan lage notater el. så jeg husker når og hvor mye årsavgiften er på og hvor mye vi bruker ekstra i julegaver ol. Hvor mye bør vi minimum spare opp i buffer til uforutsette utgifter? Jeg tenker å lage postene: faste regninger, mat, lån, klær, transport, sparing til buffer og en diverse-pott (utgifter som ikke passer inn under de andre punktene.). Er det flere ting jeg bør ta med eller tenke på?
Sissan9 Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 SpareBank 1 har et i excel-format som får gode tilbakemeldinger. https://www2.sparebank1.no/portal/1001/3_privat?_nfpb=true&_pageLabel=page_privat_innhold&aId=1189635457273 Har ikke prøvd selv, har et hjemmesnekret et basert på egne utgifter fra året før. Minimum buffer er en månedslønn Husk legeutgifter, gaver til jul og bursdag, samt reiser/ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå