Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et kort opphold i USA tar jeg flyet tilbake til Norge om to uker. Jeg skal reise med United Airlines fra Newark til Oslo (direkte fly) og jeg lurer på om noen av dere har erfaring med det flyselskapet på så lange reiser? Noe av det jeg lurer på er:

Hvordan er setene? (beinplass, comfort..)

Strømforsyning til å lade pc?

Servering/kjøp av mat?

Underholdning? (egen tv-skjerm på setet foran deg?)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter et kort opphold i USA tar jeg flyet tilbake til Norge om to uker. Jeg skal reise med United Airlines fra Newark til Oslo (direkte fly) og jeg lurer på om noen av dere har erfaring med det flyselskapet på så lange reiser? Noe av det jeg lurer på er:

Hvordan er setene? (beinplass, comfort..)

Strømforsyning til å lade pc?

Servering/kjøp av mat?

Underholdning? (egen tv-skjerm på setet foran deg?)

:)

Har reist fra Frankfurt til San Francisco og fra Los Angeles til London med United på økonomiklasse nå nylig, så har litt erfaring med langflygningene deres.

Setene: Setene er helt greie, men dersom flyet er fullt, så har man ikke spesielt god plass. Ikke spesielt god beinplass, og ikke alltid egen skjerm, men selve setet er bedre enn på en del andre fly. Flyet vi hadde på utreise var ikke fullbooket, så vi fikk en treseter for oss selv (vi var 2). På veien hjem fikk vi seter med ekstra benplass.

Strømforskyning: Niks.

Servering av mat: På begge langflygningene så ble det servert mat to ganger og drikke mange ganger. Vet ikke hvordan det er på Newark-Oslo, men vil tippe at det er det samme.

Underholdning: Ja, men om du har egen skjerm eller ikke kommer an på hvilket fly du får. Hadde ikke egen skjerm på tur ut, men hadde egen skjerm på vei hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...