Gå til innhold

John Carew - Håper han har spilt sin siste landskamp

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=200378

Denne ufyselige dandy'en håper jeg aldri mer kommer i betraktning på landslaget. Det verste er jo at fyren har en "rådgiver", også, den rotta kan ikke være mye verdt...

Insidere sier at hans angrep på Riise var kvalifisert til politianmeldelse, men at NFF valgte å spare han for det. Nå forlanger han at NFF skal be om unnskyldning for et eller annet.

Når hodet ikke henger med, så kan det være livsfarlig for en så ung gutt å få stjernestatus, Ferrari'er og mange millioner på banken.

Håper vi slipper å se mer av gutten med de tunge gullkjedene på landslaget.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hvem bryr seg hvem som jobber i hvilken del av den underholdningsbranskjen der..

har det noe som helst med noe som er viktig å gjøre??

kan du ikke bare la være å se på dersom du ikke er fornøyd (det gjør jeg med underholdere jeg ikke liker.. )

Gjest Anonymous
Skrevet

"Jon sakte" er en spradebasse, som ikke evner å se at han er en arbeidstaker med forpliktelser. Virker som om han tror verden er til for ham.

Gjest sunshine-t
Skrevet

Jeg har aldri likt han jeg. Syntes oppførselen hans ikke hører hjemme noe plass.. Synd han er en god fotballspiller, er ikke til å stikke under en stol det. Men Norge har ikke bruk for en spiller som oppfører seg på den måten der!! Roma kan bare ha han for min del...

Men sånn kan det gå med smågutter som blir stjerne over natta med millioner på bok... :roll: Kommer ikke til å savne han, nei..

Gjest Anonymous
Skrevet
"Jon sakte" er en spradebasse, som ikke evner å se at han er en arbeidstaker med forpliktelser. Virker som om han tror verden er til for ham.

er han ansatt av det norske landslaget??

trodde det var nettopp det han ikke var, jeg..

og det er da ingen som kan tvinge han til å "jobbe" der om han ikke vil..

Skrevet
hvem bryr seg hvem som jobber i hvilken del av den underholdningsbranskjen der..  

har det noe som helst med noe som er viktig å gjøre??  

kan du ikke bare la være å se på dersom du ikke er fornøyd (det gjør jeg med underholdere jeg ikke liker.. )

Jøss...er du ikke helt på nett? Jeg har aldri gitt uttrykk for at jeg ikke liker JC's evne til å underholde på banen, poenget er at jeg misliker hans opptreden utenfor banen i denne saken, og mener han forever har diskvalifisert seg for landslagsspill, uansett fotballmessige kvaliteter.

Gjest Anonymous
Skrevet
og mener han forever har diskvalifisert seg for landslagsspill, uansett fotballmessige kvaliteter.

??

det eneste valget du har i den sammenhengen er å la være å se på..

velger du å fortsette å se på selv om han også spiller har du godtatt det..

som sagt.. det er bare underholdning mot betaling..

se på eller la være.. -ikke lat som det betyr noe.. :roll:

Skrevet
-ikke lat som det betyr noe..  :roll:

...kom til å tenke på en uttalelse, tror det var Nils Arne Eggen:

"Fotball gjelder ikke liv eller død, det er viktigere enn som så..."

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
"Fotball gjelder ikke liv eller død, det er viktigere enn som så..." :ler:
:roll:

:klaske:

Gjest Embla s
Skrevet

Hm, Han er vel et (trist) eksempel på hva som skjer når man pluttselig får for mange penger (for lettvint) mellom hendene.. Han burde absolutt hatt bedre rådgivere, fyren framstår ganske så klysete og uspiselig. (men jeg tenker at han er sikkert en fin fyr i utgangspunktet)!

Skrevet
JC - Tenk om Nils hadde vært smart her. Da hadde han tatt kontakt. Og jeg skulle gjort dem en tjeneste. Ingen har den kompetansen jeg har om spansk fotball, Spania, om Mestalla, ja, det meste. Jeg har bodd og levd og spilt i Spania i mer enn tre år. Hadde han vært litt lur, så hadde han ringt meg, fått litt råd og tips - uansett om jeg skulle spilt eller ikke.  

JC - Vi tok et initiativ. De tok det ikke. Saken drøyde, de surret det til. Da kuttet jeg det ut.  

Rep. - På grunn av hva? At du ikke ble lovet fast plass mot Spania?  

JC - Nei, nei. At han ga spissplassen til Tore André Flo er ikke noe problem. Det har jeg ikke brydd meg så mye om. Det er vel bare Nils' måte å ta igjen på. Han var jo lei seg og skuffet over det jeg sa om ham.

Enig med, Sandman. JC er altfor veslevoksen, og viser ikke til å ha noe på landslaget å gjøre. Samt, jeg har tro på at Henning Berg har rett når han sier det er flere på landslaget som ikke vil ha JC tilstede.

Men JC vokser sikkert opp å blir moden en gang han også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men JC vokser sikkert opp å blir moden en gang han også.

hva har modenhet med fotball å gjøre?? :briller:

Skrevet

Mye. En umoden person han skape ubalanse i laget. Selv om JC er god, kan han svekke de andre spillerene ved å gjøre miljøet dårligere.

Gjest Anonymous
Skrevet
Mye. En umoden person han skape ubalanse i laget. Selv om JC er god, kan han svekke de andre spillerene ved å gjøre miljøet dårligere.

og hva betyr det???

INGENTING

det er bare fotball

ingen kan tvinge JC til å spille der eller gjøre andre tjenester om han ikke vil.. han kan få ha akkurat hvilke holdninger han vil det.. har ingen plikter...

ei heller kan han forvente å bli bedt om noe eller å få lov til å spille på landslaget om de ikke vil ha ham der..

men dette er en sak mellom de det dreier seg om¨¨

vi andre har som sagt valget; se på fotball og godta det du får, eller la være å se på... !

Skrevet

og hva betyr det???

INGENTING

det er bare fotball

Virkelig? Ingenting? Over hode ikke noe som helst?

(... Døøøh ...)

Du Gjest. Virker som du har satt deg som mål å nekte på alt som kommer fram, i alle trådene du er i (antar det er generelt den samme personen) - Så jeg akter å trekke den konklusjonen at du har tenkt å forstette, og istede stemple deg som en 'sopp'.

(... jeg derimot stikker på trening nuh ...)

Gjest Anonymous
Skrevet

(antar det er generelt den samme personen) - Så jeg akter å trekke den konklusjonen at du har tenkt å forstette, og istede stemple deg som en 'sopp'.

så hyggelig.. :roll:

Skrevet
Sandman; jeg vil bare advare deg mot hva som kan skje når du starter en slik tråd som dette.

...jeg skal nok alltids kunne leve med de som evt kritiserer meg fordi jeg syns John Carew har diskvalifisert seg fra det norske landslaget... :blunke:

Føyer til denne linken:

http://nrk.no/sport/sportsredaksjonen/3234915.html

Skrevet

Landslaget vil ikke ha JC der, og JC kommer ikke til å være der fordi han ikke har lyst.

Problemet løst eller??? Hva er temaet?

Å skulle utestenge JC for alltid fordi han har vært oppe i en episode nå, er jo tåpelig - alle kan endre seg over tid. Jeg har ingen mening om JC, men mener generelt at man aldri skal si aldri til noe som helst :briller:

(Ikke-fotball-fan)

Gjest Anonymous
Skrevet

Å skulle utestenge JC for alltid fordi han har vært oppe i en episode nå, er jo tåpelig - alle kan endre seg over tid. Jeg har ingen mening om JC, men mener generelt at man aldri skal si aldri til noe som helst :briller:

(Ikke-fotball-fan)

:enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...