Gå til innhold

Gutter: HJELP MEG!

34 stemmer

1. 1. Viktig å ha sex minst 1 gang før du innleder et forhold med en evt partner?

• Ja, veldig viktig.
      13
    • Spiller ingen rolle.
      21

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjære gutter: Jeg er en 21 år gammel jente som er singel og som lurer fææælt på en ting. Fær dere går inn i et forhold; er det viktig for dere å ha sex med jenta før dere offisiellt sier at dere er sammen??

Jeg bare lurer. Har hatt 1 ONS og det var ikke helt "min greie". Og da tenker jeg på om single gutter gjerne vil vite hvordan dama er i senga før de ønsker å innlede et mer seriøst forhold til henne...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bare svare for min egen del; Nei :)

Skrevet

Djises, vi innleder jo glatt ett seriøst forhold nettopp for å få deg i sengs. Så, nei!

Uansett er du jo bare 21 år...ingen vet hvordan damene er i senga før de har fyllt 30 :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kjære gutter: Jeg er en 21 år gammel jente som er singel og som lurer fææælt på en ting. Fær dere går inn i et forhold; er det viktig for dere å ha sex med jenta før dere offisiellt sier at dere er sammen??

Jeg bare lurer. Har hatt 1 ONS og det var ikke helt "min greie". Og da tenker jeg på om single gutter gjerne vil vite hvordan dama er i senga før de ønsker å innlede et mer seriøst forhold til henne...?

Du bør jo også vite om du liker HAN i sengen ....

Jeg innleder aldri noe forhold til noen mann , før jeg vet litt om hvordan han fungerer og er i sengen . Men jeg er over 30 da , og vet hva jeg ska se etter ....og hva jeg liker personlig .

Du er så ung , at du finner det nok ut med tiden .

Skrevet

Vel, siden sexen er viktig i ett forhold så ønsker jeg helst å ha hatt sex med jenta før vi offisielt sier at vi er sammen.

Hva hvis man først erklærer seg som ett par og det så viser seg at sexen absolutt ikke stemmer, og at en da avbryter forholdet? Da er det kanskje greit å prøve dette før man binder seg ennå nærmere.

Litt som at man faktisk prøvekjører en ny bil før man kjøper den.

Skrevet

ONS og seriøst parforhold har ingenting med hverandre å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Vel har aldri vært noen problemstilling, sexen kommer gjerne etter noen dates når man begynner å bli kjent med hverandre. Å innlede et seriøst forhold tar jo mye lengre tid enn det. Jeg hadde ikke klart å vente til jeg faktisk kunne blitt sammen med fyren. Sier ikke ja til forhold før jeg er sikker på at vi faktisk kan være sammen en stund. Det tar jo gjerne noen mnd, i hvertfall uker. Men så har jeg ingen regler da=) Sex kan nytes utnefor forhold, og er gjerne spennende og gøy i den innledende fasen før man faktisk vet om man passer sammen som et par ;)

• Liker 1
Skrevet

Men så har jeg ingen regler da=) Sex kan nytes utnefor forhold, og er gjerne spennende og gøy i den innledende fasen før man faktisk vet om man passer sammen som et par ;)

Ja, og da er det sikkert spesielt spennende å se hva man får med på kjøpet.

• Liker 1
Gjest made4u
Skrevet

La meg si det slik; Når jeg bedømmer mine forhold, så er det ikke ut fra hvordan jenta var i senga... Er ikke det som er det beste minnene fra mine forhold heller, mine beste minner fra ekser er helt hverdagslige ting og har intet med sex'en å gjøre.

Sex er absolutt ikke grunnen til at man vil finne seg noen. Men for all del, sex er jo spennende da så også det skal fungere. Men det er ikke slik at du må ha hatt sex med en for at dere skal innlede noe, faktisk kan det å ta det rolig og vente med det øke spenningen noe... Dog, ikke vente i evigheter, da det kan skape usikkerhet.

Anbefaler deg å ikke forhaste deg, men la alt utvikle seg naturlig og slik du/dere føler for. Du må på ingen måte føle at du må ha sex for at dere skal kunne gå videre og innlede noe mer. HA sex om det føles riktig, vent med det om det føles mer riktig. Er ikke verre enn det.

Se heller på annet dere deler sammen, da dette uansett gir han mer enn sex'en.

AnonymBruker
Skrevet

Man må prøvekjøre en bil før man kjøper den. Sånn er det bare!

Jeg og dama hadde sex i 5 måneder før vi ble et par, og da var vi begge klar over hva vi gikk til.

• Liker 1
Gjest made4u
Skrevet

Man må prøvekjøre en bil før man kjøper den. Sånn er det bare!

Jeg og dama hadde sex i 5 måneder før vi ble et par, og da var vi begge klar over hva vi gikk til.

Å sammenligne det med dette blir for tåpelig, dustete spør du meg.

Gjest Katten.
Skrevet

Å sammenligne det med dette blir for tåpelig, dustete spør du meg.

Egentlig ikke.

Hvorfor skal man ikke sjekke at man passer sammen på et område som er veldig viktig, før man velger å bli i lag?

Sex først. Masse sex først. Så masse sex etterpå. Tok vel rundt et halvt år med fysisk kontakt før jeg og Madammen ble i lag.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...