Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mobilen min ble ødelagt av vannskader for 2 dager siden. Skal kjøpe ny i morgen. Så lurer jeg på om de tekstmeldingene som ble sendt til meg i løpet av disse to dagene forsvinner, eller om jeg får dem på den nye telefonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det var slik at hvis du har mottatt meldingene på den mobilen, så vil du ikke kunne motta dem på nytt på den nye - men ellers så skal du motta de når setter inn simkortet og skrur på mobilen. Correct me if I'm wrong :jepp:

Skrevet

Kommer an på om de er lagra på simkortet eller telefonen. Som regel ligger de på telefonen tror jeg.

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på om de er lagra på simkortet eller telefonen. Som regel ligger de på telefonen tror jeg.

Meldingene du får tilsendt, blir jo sendt til ditt simkort? :klo:

Skrevet

Åja, jeg misforstod spørsmålet. Du har nok rett, ninuska! Trodde hun spurte om hun fikk med seg de gamle meldingene fra før mobilen ble ødelagt, my bad :)

Skrevet

Meldinger som ikke er levert vil ligge i systemet til din teleleverandør i en viss periode. Det du alternativt kan gjøre er å koble telefonen din midlertidig inn i en annen mobil, evt. logge deg inn på dine "personlige sider" på din leverandørs nettside. Noen pleier å ha mulighet for å "lese/motta" meldinger der.

Foruten om de to punktene så kan du jo alltids ta kontakt med kundesupporten hos din tele-leverandør.

Regner egentlig med det kommer til å strømme inn med meldinger i det du setter inn sim-kortet i ny telefon, med mindre disse har fått "time-out" og satt til ikke levert.

Hva angår eldre meldinger lagret på din telefon tidligere siden noen nevnte det her i posten, er nok dette mer krevende enn det kommer til å være verdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...