Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 I månedens utgave har de et intervju med prinsesse Märtha Louise og som den gangen de intervjuet dronning Sonja, er det redaktøren og sjefen sjøl, Ellen Arnstad, som har gjort intervjuet. Jeg synes dette er veldig merkelig! Stoler hun ikke nok på medarbeiderne sine? Tiltror hun ikke deres evner?
Ingeborg Skrevet 6. november 2003 #3 Skrevet 6. november 2003 Eventuelt kan det være fordi det at sjefredaktøren selv gjør det, viser de kongelige mer respekt fra bladets side? Hun er den eneste som personlig kan garantere for innholdet i bladet. Hvis hun sier noe kommer eller ikke kommer på trykk, gjør det det. Dermed kan Arnstad med større letthet inngå bindende avtaler på stedet enn en "menig" journalist.
Gjest Halliburton Skrevet 6. november 2003 #5 Skrevet 6. november 2003 Ingeborg har nok rett i dette. H.
Gjest Embla s Skrevet 6. november 2003 #6 Skrevet 6. november 2003 Sjefsredaktøren skal vel gå god for alt som trykkes uansett hvem som intervjuer?! Dessuten er jeg rimelig sikker på at Slottet krever å få lese igjennom resultatet før det kommer på trykk (mange storheter krever jo dette).. Kanskje Ellen arnstad syns det er stas å møte kongelige?
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #7 Skrevet 6. november 2003 Kanskje Ellen arnstad syns det er stas å møte kongelige?
tuji Skrevet 6. november 2003 #8 Skrevet 6. november 2003 Jeg tror man må se an barnet før men gjør seg opp en bombastisk mening om når det er riktig og begynne. En jente med lyse vipper kan godt få begynne med litt mascara i 12/13 års alderen så hun ikke blir så blass i ansiktet. Synes i grunn at etter konfirmasjon kan jenter flest få begynne med sminke. H. Hva har dette med Henne å gjøre?
Gjest Halliburton Skrevet 6. november 2003 #9 Skrevet 6. november 2003 Jeg postet dette på feil sted, har bedt mod. om å flytte det til riktig plass så det forsvinner nok snart. H.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå