FangeLiv Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Nå er jeg ute etter sandaler til toåringen. Fikk god hjelp her da jeg skulle kjøpe joggesko, så prøver igjen nå. Er Ecco sine sandaler like smale som vinterskoene deres? For de var altfor smale for jenta mi som har nokså brede føtter. Hun har "jogge"sko fra Viking og de er helt perfekt. Men jeg finner ingen sandal med hel hælkappe fra Viking. Bare denne , og de er fra størrelse 30. I Viking bruker hun 24. Har også sett på Kavat, men finner bare fram til str 23. Det beste er jo å gå i butikker og prøve, men vi bor veldig på landet, så det er langt å kjøre og ganske styr med både toåringen og en baby på slep. Den nærmeste er Eurosko og de har bare Ecco og Pony. Var et par Pony som var aktuelle (de andre hadde så dårlig såle syntes jeg), hva slags erfaring har dere med Pony sandaler? Ble mange spørsmål dette her, kort oppsummert er jeg ute etter en sandal med hel hælkappe for brede føtter. De skal brukes daglig og MÅ være gode.
SummerJoy Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Om du søker på Kavat på Ellos så ser du at de har en del modeller som går lenger enn til str 23. Det er en fordel at sandalene har lukket tåparti også for så små barn.
Honesty Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Vi kjøpte Kavat Emma til snuppa når vi straks skal reise til varmere strøk. Den har hel hælkappe og hel tå, og fyller nok alle kriteriene du søker. Det er snakk om denne, som finnes i str. 24 (vi har de røde). Snuppa her har ikke spesielt bred fot, men Kavat skal være egnet for brede føtter. Her ser du hva Brandos har av sandaler i str. 24. Endret 5. mai 2011 av Honesty
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Her er det mange fine sandaler til små barn. Siden gir en god pekepinn på hva som finnes. Så er det å håpe at den lokale skobutikken også har fine sandaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå