AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Jeg vil tro det er fordi de fleste kjøper baderomsvekt I STEDE FOR kjøkkenvekt! det er lettere om en heller fokuserer på hva en får i seg, veger det, tilpasser sitt behov, fremfor å trakke oppå vekta, og bli skuffet for at den ikke har rikket seg til tross for sultestreik/trening/påpasselighet med hva en putter i seg! vil iallefall jeg våge å påstå 2
Snuskepuz1 Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Enig med deg der. Men igjen, og veie alt man spiser, tenke over det, ikke kunne spise hverken det ene eller det andre fordi det er for mye karbohydrater i det er ikke bra :-) Det beste er å være fornøyd med den man er!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 enig i deg med den, men etter en stund så vet man ca hvor mye en trenger og ca hvor mye det er, å kun fokusere på vekta gjør at en ofte kan bli skuffet og miste motet, og heller passe på å spise det en liker og har lyst på, men i den grad at en fremdeles går ned i vekt, en skal ikke kutte ut ost på grunn av fett, eller brød fordi det er karbohydrater for slikt går ikke i lengden viss dette er noe du er veldig glad i:)
Snuskepuz1 Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 enig i deg med den, men etter en stund så vet man ca hvor mye en trenger og ca hvor mye det er, å kun fokusere på vekta gjør at en ofte kan bli skuffet og miste motet, og heller passe på å spise det en liker og har lyst på, men i den grad at en fremdeles går ned i vekt, en skal ikke kutte ut ost på grunn av fett, eller brød fordi det er karbohydrater for slikt går ikke i lengden viss dette er noe du er veldig glad i:) Helt klart. Nå er jeg enig med deg! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå