Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå etter litt om og men, lyst til å kjøpe en kajakk. Jeg er temmelig nybegynner. Hva er "vanlig" pris for en kajakk for en nybegynner?

Noen erfaringer?

Takk dersom noen svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå etter litt om og men, lyst til å kjøpe en kajakk. Jeg er temmelig nybegynner. Hva er "vanlig" pris for en kajakk for en nybegynner?

Noen erfaringer?

Takk dersom noen svarer :)

Nå har jeg veldig lite peiling på kajakk, annet enn at jeg vet at en nybegynner bør ha en mer stødig (og da ikke så rask kajakk) enn en erfaren padler.

Jeg ser på Milslukerns nettsider at den billigste akkurat nå koster 3600, http://milslukern.nordicshops.com/category.html/tur

Skrevet

Det kommer an på om det er elvekajakk eller havkajakk du er ute etter, elvekajakk er billigere. Siden du er nybegynner kan det vel være aktuelt å kjøpe brukt? Sjekk finn.no og friflyt isåfall :)

Skrevet

Det kommer an på om det er elvekajakk eller havkajakk du er ute etter, elvekajakk er billigere. Siden du er nybegynner kan det vel være aktuelt å kjøpe brukt? Sjekk finn.no og friflyt isåfall :)

En havkajakk :)

Har sjekket litt på finn.no, blir nok en brukt i første omgang :) Men tenkte en cirka 6.000,-

Hilsen TS

Gjest mari kontrari
Skrevet

Vet ikke om du har prøvd kajakk tidligere, men om du ikke har noe særlig erfaring anbefaler jeg på det sterkeste å ta en nybegynnerkurs først. Da får du både prøvd deg og lært grunnleggende teknikk, men viktigst av alt, lært litt om sikkerhet. Du kan sikkert også få gode tips av instruktørene til hva slags utstyr du bør kjøpe, samt hvor man kan finne det rimelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...