AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Jeg er 160 høy og veger 53 kg. Kroppen min er tynn og stram, men jeg har alltid en j***a hump på magen som stikker ut! Det ser helt seriøst ut som jeg er gravid! Har tatt flere tester,og sliter virkelig med tanken om å være gravid,selv om jeg vet jeg ikke er det. Men hver gang jeg ser ned på magen ser det slik ut! Det er dritstygt!! Noen som har gode råd? Greier virkelig ikke trives med meg selv når det er slik som dette..
Gjest Canis lupus Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Drikker du mye pepsimax? Man får oppblåst gravid-mage av det 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Drikker du mye pepsimax? Man får oppblåst gravid-mage av det Ja det gjør jeg faktisk! :O Men den er oppblåst de dagene jeg ikke drikker det også..Kan det være andre matvarer også?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Hvis du spiser drittmat som f.eks. mat som gir deg mye luft i magen, så er det ikke så rart. Kutt ut brusen
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Hvis du spiser drittmat som f.eks. mat som gir deg mye luft i magen, så er det ikke så rart. Kutt ut brusen Takk for godt råd! Det skal jeg gjøre. Hvilke andre matvarer gir oppblåst mage? Spiser sjeldent drittmat, maks en gang hver andre uke..
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Drikker du mye pepsimax? Man får oppblåst gravid-mage av det Jeg drikker mye pepsi max og har helt flat mage 2
Gjest Linda sofie Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 Jeg blir i hvert fall veldig oppblåst av raske karbohydrater som ris, pasta, brød (spesielt loff) poteter osv og produkter som inneholder gjær og hvetemel. Blir også oppblåst av drikke med kullsyre i. Så alt det holder jeg meg borte fra og merket en STOR forskjell på magen da jeg sluttet å spise dette. 1
FrøkenJosefine Skrevet 5. mai 2011 #8 Skrevet 5. mai 2011 karbohydrater gir deg oppblåst/gravidmage.. 1
Gjest Ylva Virvla Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Det kan tenkes at du er laktoseintolerant (melkeintolerant) eller har glutenallergi. Endret 5. mai 2011 av Ylva Virvla 2
Fanteria Skrevet 5. mai 2011 #10 Skrevet 5. mai 2011 Jeg slet med det samme. Ingen tester slo ut på matallergi hos legen, så fikk beskjed om å prøve meg frem med forskjellige matvaner. Synderen hos meg var melkeprodukter. Etter 2 uker så jeg ikke gravid ut lenger :D 1
Gjest Thefainter Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 Jeg får ofte oppblåst mage hvis jeg har fått i meg noe jeg er allergisk mot. Så du kan jo sjekke deg for allergier, hvis du ikke har gjort det før
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #12 Skrevet 5. mai 2011 Drikker du mye pepsimax? Man får oppblåst gravid-mage av det Jeg MYE pepsi max, flat og fin mage :D Selv om du er slank og stram er du ikke nødvendigvis i så god form. For de aller fleste er det kun jogging/sykling som hjelper for å få flat mage. Har du prøvd noe for å bli kvitt magen? Trener du? En kombinasjon av mageøvelser og kondisjonstrening er det eneste som hjelper! 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #13 Skrevet 5. mai 2011 Jeg slet med det samme. Ingen tester slo ut på matallergi hos legen, så fikk beskjed om å prøve meg frem med forskjellige matvaner. Synderen hos meg var melkeprodukter. Etter 2 uker så jeg ikke gravid ut lenger :D Mange norske kvinner har store mager...enten de er tenåringer eller eldre. Nøyaktig hva i melkeproduktene er det som gjør at magen blir oppblåst som i en gravidmage? Hva er det med melk, rømme, creme fraiche, naturell yoghurt, osv.? Kunne ikke magene forbli flate da? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #14 Skrevet 6. mai 2011 Jeg MYE pepsi max, flat og fin mage :D Selv om du er slank og stram er du ikke nødvendigvis i så god form. For de aller fleste er det kun jogging/sykling som hjelper for å få flat mage. Har du prøvd noe for å bli kvitt magen? Trener du? En kombinasjon av mageøvelser og kondisjonstrening er det eneste som hjelper! Ja jeg trener både cardio og situps. magen er stram og fin om morgenen,og eser ut på dagen TS 1
Envy Skrevet 8. mai 2011 #15 Skrevet 8. mai 2011 Har akkurat det samme problemet som deg TS, fatter og begriper ikke hvorfor. Føler jeg har prøvd alt, tilogmed gastroskopi for å sjekke etter matintoleranse. Neste skritt på programmet for min del blir å stramme opp magen ytterligere. Før var jeg så godt trent at jeg hadde synlige magemuskler, og kan ikke huske jeg hadde dette problemet da. Må bare prøve det igjen. Magen eser jo ut uansett føler jeg. Levde en stund på bare vegetarkost og vann, magen sto ut på slutten av dagen uansett
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 Har akkurat det samme problemet som deg TS, fatter og begriper ikke hvorfor. Føler jeg har prøvd alt, til o gmed gastroskopi for å sjekke etter matintoleranse. Magen eser jo ut uansett føler jeg. Levde en stund på bare vegetarkost og vann, magen sto ut på slutten av dagen uansett Er i samme situasjon som deg og TS, og jeg lurer bare på: hvorfor? Det virker jo som om det ikke finnes noe som helst å gjøre med dette? Jeg tror imidlertid at jenvlig og noe intensiv trening, både kondisjon og styrke, vil hjelpe på sikt. Men det krever mer arbeid og innsats for oss, enn for de som automatisk alltid har rimelig flate mager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå