Blue India Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Hei! Jeg har søkt på UiB nå til høsten, og i dag fikk jeg følgeskjema i posten som skal være dem i hende innen 12.mai. Jeg har et fagbrev, og har i tillegg tatt fag for å få spesiell studiekompetanse, (som jeg er ferdig med nå til våren.) Uansett, jeg drev å samlet sammen papirene mine for å få "rett kopi" på dem i morgen, da jeg oppdaget at de fagene jeg har tatt til nå er på to ark hvor det står: "Melding om eksamensresultat" I mitt hode, så har dette av en eller annen grunn vært ensbetydende med kompetansebevis. Men så leser jeg at det står litt lengre ned på arket: "Dersom du har behov for kompetansebevis, må du ta kontakt med Eksamenskontoret." På Samordna sine sider står det at utdanning skal dokumenteres med vitnemål/kompetansebevis. Jeg får helt hetta, utrolig frustert på meg selv som ikke har sett dette før, og utrolig redd for at jeg ikke rekker å få karakterene over på et kompetansebevis før 12.mai, og fristen går ut Jeg skal selvfølgeleig hive meg på telefonen til Eksamenskontoret i morgen, men jeg bare lurte på om noen av dere har noen erfaringer fra dette? Jeg kom også til å tenke på at jeg må ettersende dokumenter innen første juli, siden jeg ikke er helt ferdig med mine fag. Skal de også over på kompetansebevis? Eller skal jeg da bare sende dem "Melding om eksamensresultat"-arket? Håper noen kan hjelpe!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Det pleier som regel å gå bra og rekker du det ikke er det godt mulig du får sendt det inn slik det er nå. De eksamene du tår nå til våren som du skal ettersende trenger du ikke å stresse med å få på kompetansebevis. De bare ettersende du slik de er
Blue India Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2011 Tusen takk for raskt svar! Tror jeg ringer både Eksamenskontoret og UiB i morgen for å høre hva de sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå