AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #21 Skrevet 18. desember 2021 _popcorn_ skrev (På 8.9.2018 den 20.49): Jeg har mine tvil om at TS fortsatt leter etter hevnplaner 7 år senere..... siterer denne og legger til... Jeg tviler i hvert fall på om TS fortsatt er hevnlysten etter 10 år... Anonymkode: 9914e...945 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #22 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 5.5.2011 den 19.53): Hvis en person med viten og vilje har gått inn for å såre deg ved å trykke på ditt svakeste punkt, hvordan skal man da ta hevn? Hvordan rokker man ved samvittigheten til en person som tydeligvis er iskald? Hvordan hevner man seg på folk? Jeg trenger generelle tips om hevn. hvis noen virkelig forsøker å såre deg så kraftig, så kommer de sannsynligvis aldri å forstå hva "feil" dem egentlig har gjort. Eventuelt så forstår dem alt dette veldig godt, og synes at deres oppførsel var ufattelig "morsomt" å finne på. Men resultatet blir vel uansett det samme for Tråd-starter her: personen som har oppført seg som en forbanna drittsekk kommer aldri til å innrømme sine feilgrep. Forsøker noen å "ta hevn" mot dem, så kommer de bare til å sutre og klage - og fremstille dem selv som verdens største "offer" og martyr. Anonymkode: 4a4d6...e5b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå