Gå til innhold

Hvordan ta hevn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en person med viten og vilje har gått inn for å såre deg ved å trykke på ditt svakeste punkt, hvordan skal man da ta hevn? Hvordan rokker man ved samvittigheten til en person som tydeligvis er iskald? Hvordan hevner man seg på folk? Jeg trenger generelle tips om hevn.

Skrevet

hadde ignorert...en sånn person er ikke verdt min energi.

og "silent treatment" er verst

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Definer iskald.

AnonymBruker
Skrevet

hadde ignorert...en sånn person er ikke verdt min energi.

og "silent treatment" er verst

I utgangspunktet er jeg helt enig, men sannsynlgivis har jeg aldri følt meg så sviktet og tråkket på noen gang i hele mitt liv, som jeg nå gjør. Å da skulle sitte her og bare tie, er for meg totalt umulig. Jeg vil at personen det gjelder skal få kjenne på det h*n har gjort, på en slik måte at det vil bli vanskelig for h*n å leve med det.

AnonymBruker
Skrevet

Min beste hevn er å være blid og høflig og samtidig vise at denne personen betyr så lite for meg at jeg gidder ikke å vise meg sur eller sint og at jeg klarer meg fint uten denne personen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Definer iskald.

Man må være iskald for å kunne gjøre det personen har gjort og er i ferd meg å gjøre. Med iskald mener jeg samvittighetsløs og helt uten skrupler. Personen kan umulig vite hva medmenneskelighet og respekt dreier seg om. Enkelte ting begir man seg ikke ut på, selv om man har aldri så lyst. Her er det snakk om en person som bevisst har gått inn for å såre meg, ved å utnytte den mest sårbare situasjonen et menneske kan komme opp i.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om du har blitt voldtatt?

Skrevet

Bruk den hevn eller "hat energien" og lykkes i det den som såret deg ikke trodde du skulle klare, eller noen ting den kritiserte deg for. Spørs situasjonen såklart. Men bruk det til å bygge opp deg selv. Hvis du hevner deg på negativ måte mot den andre, vil du egentlig bare være på samme lave nivå som den andre. Og da kjære deg, tror jeg ikke bra ting kommer til å skje med deg i nærmeste framtid. Har et eller annet med samvittigheten å gjøre, du kommer til å angre liksom. Bruk det heller til noe konstruktiv. Er faktisk den beste hevnen i verden:D Uten å gjøre noen ille såklart;)

• Liker 1
Skrevet

Og hold deg langt unna den personen som skada deg.... Vil ikke bli påvirket av sånt negativ energi. Gjør bare vondt verre.

AnonymBruker
Skrevet

Man føler seg aldri bedre fordi man hevner. Det hjelper ingenting, hvis du føler et så stort hat bør du kanskje jobbe mer med deg selv? Dårlige kvinner og menn vil alltid finnes, og alle møter på noen før eller siden. Du sier ikke hva det er som er så grusomt gjort, har vedkommende tatt livet av noen eller bare tråkket deg litt på tærne?

• Liker 1
Skrevet

Nei, hevn er ingen bra utvei for deg selv. Hvis personen ikke vet at hun/han sårer deg, og det er en du omgås med ofte. Kan du bare ærlig talt si ifra om hva du syns, på en mer eller mindre nøytral måte. Så får de nok beskjeden...

• 7 år senere...
Skrevet

Skriv en mld, eller ring.

Anonymkode: d78b6...204

Skrevet
På 5.5.2011 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Hvis en person med viten og vilje har gått inn for å såre deg ved å trykke på ditt svakeste punkt, hvordan skal man da ta hevn? Hvordan rokker man ved samvittigheten til en person som tydeligvis er iskald? Hvordan hevner man seg på folk? Jeg trenger generelle tips om hevn.

Du skriver som anonym. Da kan du like godt skrive hva vedkommende har gjort. Vanskelig å vite hva man skal svare. Er det voldtekt gå til politiet, er det baksnakking, drit i personen. Du må nesten være litt mer spesifikk her. 

Anonymkode: dbd8c...6d3

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv en mld, eller ring.

Anonymkode: d78b6...204

Det er 7 år siden Ts opprettet denne tråden. Håper vedkommende har kommet seg videre. Hvis noen er dårlig mot deg så bør man kutte ut sånne mennesker. Ikke sende meldinger frem og tilbake. Kommer aldri godt ut av det uansett.

• Liker 1
Skrevet

Sånne folk ville ikke jeg brukt noe energi på å bry meg om... 

Anonymkode: c8c97...95d

Skrevet

Voks opp istedet

Anonymkode: 36d89...c0b

Skrevet

Jeg har mine tvil om at TS fortsatt leter etter hevnplaner 7 år senere..... 

• Liker 2
  • 3 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2011 den 19.53):

Legg en pose med reker under bilsetet til personen, helst i sommervarmen. Det vil sette seg i hele bilen og lukta er vanskelig å fjerne. 
legg en hundebæsj på førersetet og gni den inn i stoffet. 
send ei fin gave til vedkommende innpakket i silkepapir med fint bånd med ei død mus inni. 
fyll opp postkassa med hundebæsj. 
bestill omega 3 og masse dritt i vedkommende sitt navn. 
Mye en kan gjøre, men er det verdt det? Hevn er en normal følelse vi får når noen har tråkket på oss og behandlet oss dårlig. Å tenke på hevn er en ting, å gjennomføre det er noe annet. 
La denne personen seile sin egen sjø, gå videre med hevet hode. Slike dritt mennesker er ikke verdt en tanke, og de vil garantert såre noen andre og de vil sitte igjen med ingenting til slutt. 
Folk som er onde er ofte ensomme sjeler, det er de som må leve med galskapen! 
Kjenner noen jeg kunne tenkt meg å hevne meg på, fordi jeg vil vedkommende skal kjenne på det samme som meg.. men han er ikke verdt det. 
Karma vil alltid bite deg i ræva til slutt. 
Jeg er bedre!! 

Anonymkode: 0db59...568

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2011 den 20.03):

I utgangspunktet er jeg helt enig, men sannsynlgivis har jeg aldri følt meg så sviktet og tråkket på noen gang i hele mitt liv, som jeg nå gjør. Å da skulle sitte her og bare tie, er for meg totalt umulig. Jeg vil at personen det gjelder skal få kjenne på det h*n har gjort, på en slik måte at det vil bli vanskelig for h*n å leve med det.

Kan du ikke bare skrive *han* ( eller hun ) 🙇‍♀️ INGEN som vet hvem det er uansett 🤦‍♀️ 

Anonymkode: b415d...832

• Liker 1
Skrevet
On 5/5/2011 at 7:53 PM, AnonymBruker said:

Arsenikk

Anonymkode: 950c5...663

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...