pandabear Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Noen som har noen anbefalinger å komme med for solkrem til ansiktet? Vil helst ikke bruke mange 100 kr på det, men en pris mitt på treet er fint Hvilken faktor bør jeg satse på?
smiiiley Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Noen som har noen anbefalinger å komme med for solkrem til ansiktet? Vil helst ikke bruke mange 100 kr på det, men en pris mitt på treet er fint Hvilken faktor bør jeg satse på? Selv så liker jeg godt carita sin solfaktor, men den er jo veldig dyr. Om du handler på nettet, så blir det billigere om du vil ha billigere. Jeg tror ikke Matis sin er så dyr på nett, den er også veldig god. Jeg personlig bruker aldri mindre enn solfaktor 30 i ansiktet. Dette er fordi jeg vil ikke få ryker tidligere enn nødvendig. Det har jeg gjort i noen år nå, men får fortsatt farge i ansiktet. Tar heller på litt ekstra solpudder. Her er Matis sin billig. Gratis frakt, så prisen er den du ser her.
pandabear Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2011 Takk. Den fra Matis så jo veldig fin ut, og prisen var det ikke noe å si på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå