Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne sprayen former krøllene på en kjempe fin måte. Den tyngder ikke og krøllene blir myke. Elsker den rett og slett:) Ville bare dele det med dere:)Min lenke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk for tips :)

Hvor får man kjøpt denne?? Vita kanskje?? :)

Skrevet

tusen takk for tips :)

Hvor får man kjøpt denne?? Vita kanskje?? :)

De har den på frisørsalong koster rundt 200 kr der. Jeg tror ikke de sender hårspray fra utlandet tror noen her nevnte dette for litt siden. Den er helt super aldri prøvd noe så bra krøllene ble samlet og formet så pent.

Skrevet

Da skal jeg absolutt prøve den!! Takk for tips :))

Skrevet

Er det et skum eller spray? Min erfaring er at skum- og sprayprodukter gjør håret veldig stivt og "sprøtt" på en måte.

Skrevet

Er det et skum eller spray? Min erfaring er at skum- og sprayprodukter gjør håret veldig stivt og "sprøtt" på en måte.

Det er en spray som blir hvit(ikke skum) når du tar den i håret. Jeg pleier å bruke denne i håndkletørt hår. Sprayer og former litt med hendene, håret blir mykt jeg fikk definerte krøller som var myke og ikke frizzy i det hele tatt.

Jeg skjønner hva du mener, men denne er super. Jeg holder meg også langt unna spray og skum det blir ikke noe fint på meg.

Skrevet

Det er en spray som blir hvit(ikke skum) når du tar den i håret. Jeg pleier å bruke denne i håndkletørt hår. Sprayer og former litt med hendene, håret blir mykt jeg fikk definerte krøller som var myke og ikke frizzy i det hele tatt.

Jeg skjønner hva du mener, men denne er super. Jeg holder meg også langt unna spray og skum det blir ikke noe fint på meg.

Supert, da står den på lsiten over produkter å teste ut :)

Har noen forresten prøvd denne? Lurer på hvordan den er, til sammenlikning.

http://www.feelunique.com/p/Sexy-Hair-Curly-Sexy-Hair-Full-On-Curls-125ml

Skrevet

Takk for tips! :smilbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...