Gå til innhold

Audrina

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har bare fått sett første episode, og vil ikke si at jeg er totalt frelst enda, men det kommer kanskje.. Noen som vet hvor man kan finne resten av episodene? Fikk bare lastet ned den første..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er en blogg som legger ut alle episoder :) Streamer, så det er veldig praktisk.
AnonymBruker
Skrevet

Flott takk! Det jeg har sett så er hvertfall moren tiL Audrina rimnelig spesiell

Skrevet

Synes serier handler litt vel mye om moren til Audrina, og ikke Audrina selv..

AnonymBruker
Skrevet

Syns synd på Søsteren til Audrina jeg. Eller kanskje alle søsknene.. er tydelig at Audrina er favoritten til moren i huset der hvertfall..

AnonymBruker
Skrevet

Er det Audrina fra The Hills som har fått seg serie?

Skrevet

Er det Audrina fra The Hills som har fått seg serie?

Jepp :)

AnonymBruker
Skrevet

Kommet ut 5 episoder allerede

• Liker 1
Skrevet

Føler jeg datt litt ut av den serien, synd Lauren Conrad ikke fikk sin egen serie. Men hun var vell ikke interessert i å blottlegge livet sitt på tv, som Audrina er ..

Skrevet

Føler jeg datt litt ut av den serien, synd Lauren Conrad ikke fikk sin egen serie. Men hun var vell ikke interessert i å blottlegge livet sitt på tv, som Audrina er ..

Lauren Conrad har jo vært hovedperson i Laguna Beach i to sesonger og i The Hills i fem sesonger.

AnonymBruker
Skrevet

Lauren lagde jo en egen serie. De hadde tilogmed kaget ferdig intron og alt, men den ble ikke sendt. Vet ikke hvortfor de valgte å ta serien av før den i det hele tatt var på lufta..

Skrevet

Lauren Conrad har jo vært hovedperson i Laguna Beach i to sesonger og i The Hills i fem sesonger.

Jeg snakker om den serie hun lagde en intro til, men som ikke ble plukket opp. Tror det var snakk om at serien var for upersonlig.

Skrevet

åh det er så utrolig dødfødt "underholdning" Reklamen er nok til å himle med øynene for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker om den serie hun lagde en intro til, men som ikke ble plukket opp. Tror det var snakk om at serien var for upersonlig.

Ja, den skulle vel handle om hun som designer, og ikke rivat personen Lauren? Kanskje de hadde i tankene å vinkle det litt privat uansett, men ikke fikk det til? Synd uansett, Audrina sin serie er BORING

Skrevet

Ja, den skulle vel handle om hun som designer, og ikke rivat personen Lauren? Kanskje de hadde i tankene å vinkle det litt privat uansett, men ikke fikk det til? Synd uansett, Audrina sin serie er BORING

Ja, helt enig. Serien til Audrina er sikkelig flopp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...