Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei.. har begynt å bruke md formulations og kommet inn i en god hudpleie rutine nå. Spørsmålet er; bruker skrubb etterfulgt av ansiktsmaske 1-2 ganger i uka, men hva gjør man når man er ferdig og har skylt av masken? tar man på fuktighetskrem? kveldsrutinen min er rens- glycare lotion- clearing complex- fuktighetskrem. er det dumt å ta på alt dette etter ansiktsmasken??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. har begynt å bruke md formulations og kommet inn i en god hudpleie rutine nå. Spørsmålet er; bruker skrubb etterfulgt av ansiktsmaske 1-2 ganger i uka, men hva gjør man når man er ferdig og har skylt av masken? tar man på fuktighetskrem? kveldsrutinen min er rens- glycare lotion- clearing complex- fuktighetskrem. er det dumt å ta på alt dette etter ansiktsmasken??

God rutine du har fått deg:)

Clearing complex er en rensemaske, så ja, jeg ville brukt fuktighetskrem etterpå. Bruker du en fuktmaske, er det ikke alltid nødvendig:)

AnonymBruker
Skrevet

okei, takk for svar:) men blir det for mye med glycare lotion og clearing complex etter rensemasken? etterfulgt av fuktighetskrem da selvfølgelig:)

Skrevet

okei, takk for svar:) men blir det for mye med glycare lotion og clearing complex etter rensemasken? etterfulgt av fuktighetskrem da selvfølgelig:)

Er det ikke clearing complex masken du bruker? Det er vel den du mener du bruker som rensemaske?

Selv bruker jeg toner etter rensemaske, så på med fuktighetskrem. Du kan bruke glycare lotion etter masken også, men jeg syns d sviiir.

AnonymBruker
Skrevet

jo jeg bruker clearing complex masken. også har jeg en krem som heter clearing complex også. denne bruker jeg etter glycare lotion for bedre effekt, sies det.... klina på alt det vanlige etter maska i går, satse på det ikke ble galt hehe...

Skrevet

jo jeg bruker clearing complex masken. også har jeg en krem som heter clearing complex også. denne bruker jeg etter glycare lotion for bedre effekt, sies det.... klina på alt det vanlige etter maska i går, satse på det ikke ble galt hehe...

Åja sånn ja:) etter maske ville jeg brukt glycare lotion, SÅ fuktighetskremen etterpå:)

Skrevet

En god fuktighets krem er et must, etter ansikts maske. :)

AnonymBruker
Skrevet

takker for svar:) fuktighetskrem bruker jeg alltid etterpå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...