sjokolademonster Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Noen som i korte trekk kan forklare meg hva jeg skal gjøre? Tustete lille meg klarte selvfølgelig å miste det papirarket som følger med i pakken om hva jeg skal gjøre.. Hadde blitt utrolig glad hvis noen kunne hjelpe meg! :D
Gjest uAnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 (endret) edit: jeg tenkte feil merke! Endret 5. mai 2011 av uAnonymBruker
sjokolademonster Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2011 Kan selvfølgelig kjøpe en ny pakke, men hadde vært veldig greit å fått gjort dette litt fort, ettersom brynene mine ikke ser ut.. Dessuten vet jeg jo ikke om jeg trives med merket, og da er det kjedelig å sitte med to fulle pakker...
piapetrine Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 2 cm krem + 10 dråper blandes til en kremet konsistens uten klumper. La sitte i 15 - 30 min for vipper og 5-15 min for bryn (ikke gni utover). Husk en fet krem under øynene for at farge ikke skal sette seg der. (Vær forsiktig og ikke få den innpå øynene, svir noe innmari, og hydrogenperoksid høres slett ikke sunt ut for øyne;))
Antlers Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Vask øyenbrynene, og smør bittelitt vaselin rundt for å unngå misfarging av huden (om du ønsker). Påfør aktivatorvesken (flasken) ved å dyppe en Q-tip nedi og stryke over øyenbrynet. Gjør dette to ganger for å være sikker på at hårene blir nok fuktet. La det sitte på i to minutter, og påfør deretter fargegelè (tuben). Du kan bruke mascarakosten, men jeg synes man får bedre kontroll med en Q-tip. La fargen sitte 30 sekunder, vask deretter med såpe og vann.
Antlers Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 2 cm krem + 10 dråper blandes til en kremet konsistens uten klumper. La sitte i 15 - 30 min for vipper og 5-15 min for bryn (ikke gni utover). Husk en fet krem under øynene for at farge ikke skal sette seg der. (Vær forsiktig og ikke få den innpå øynene, svir noe innmari, og hydrogenperoksid høres slett ikke sunt ut for øyne;)) Dette er vel ikke hurtigvarianten som sjokolademonster spør om, men heller den vanlige?
piapetrine Skrevet 5. mai 2011 #8 Skrevet 5. mai 2011 Dette er vel ikke hurtigvarianten som sjokolademonster spør om, men heller den vanlige? Hun spurte vel ikke om hurtigvariant, men forklaring i korte trekk. Jeg bruker depend til å farge vippene, har ikke farget brynene mine for de er mørke. Forklaringen jeg skrev er hvertfall det som står i pakningsvedlegget. Står så vidt jeg kan se ikke noe om din variant så det kan jeg ikke si noe om virker eller ei.
Antlers Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 Hun spurte vel ikke om hurtigvariant, men forklaring i korte trekk. Jeg bruker depend til å farge vippene, har ikke farget brynene mine for de er mørke. Forklaringen jeg skrev er hvertfall det som står i pakningsvedlegget. Står så vidt jeg kan se ikke noe om din variant så det kan jeg ikke si noe om virker eller ei. Det står Depend snabbfarging, altså hurtigvarianten, i overskriften. Blir litt feil å blande sammen på samme måte som med vanlig farging da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå