Luremegpå Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hei! Jeg har til nå brukt en Emmaljunga vogn fra 2007, det er en Duo vogn, og det er en veldig bra vogn...MEN.. Altså,vognen er veldig god, men det som er problemet er at den sannsynligvis ikke er bra for meg og høyden min..Jeg er 180 lang, og jeg sliter så voldsomt med veldig ømme skuldre og vondt nakke. Jeg føler vognen er delvis skyld i dette, men det er det jo like vanskelig for meg som noen andre og vite... MEN er det noen andre som har opplevd lignende? Endret 5. mai 2011 av Luremegpå
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Har den ikke bevegelig håndtak da? Nevøen min hadde en sånn duo vogn fra emmaljunga, med sport understellet, og den var knall god. du kan jo eventulet prøve disse jogge vognene da, de er jo litt høyere i håndtaket, hvis det er det du sliter, jeg bar antar, siden du ikke forteller hva på vogna du sliter med.
Nemii Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Jeg er 175 og gubben 194 og vi har Emmaljunga duo edge med sportsunderstellet (teleskophåndtak) og mannen min har ingen problemer med høyden når han har det helt trukket ut!? Da blir den faktisk litt for høy for meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå