Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

mm

Endret av rigelgutten
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg dater en fyr med liten og slapp pikk. Den blir sjelden hard,og jeg må suge og suge i evigheter .Noen ganger blir den litt hard,noen ganger ikke. Kjenner den knapt når vi har sex..

Fyren vil i forhold med meg..Jeg vet ikke,jeg drømmer om en større pikk :jepp:

Hadde ALDRI blitt sammen med en sån fyr . Hadde løpt straks jeg fant ut at han var sån . Kjipe greier .

Ikke mye til avlshingst det der nei : ) Tror ikke han er ment til å formere seg vidre engang ...ha ha Best å la slike " gener " dø ut .

ÆRLIG TALT . Om det er lov å være ærlig da : )

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr med liten og slapp pikk. Den blir sjelden hard,og jeg må suge og suge i evigheter .Noen ganger blir den litt hard,noen ganger ikke. Kjenner den knapt når vi har sex..

Fyren vil i forhold med meg..Jeg vet ikke,jeg drømmer om en større pikk :jepp:

Du er vel ikke tiltrekkende nok da slik at han ikke blir hard nok. Det gjelder nok dere andre som svarte i tråden også.

• Liker 3
Skrevet

hahaha

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hadde ALDRI blitt sammen med en sån fyr . Hadde løpt straks jeg fant ut at han var sån . Kjipe greier .

Ikke mye til avlshingst det der nei : ) Tror ikke han er ment til å formere seg vidre engang ...ha ha Best å la slike " gener " dø ut .

ÆRLIG TALT . Om det er lov å være ærlig da : )

Men det er hva WW tenker nå : )

TS er mann. Det blir neppe barn av et homofilt forhold.

Endret av Bond
  • Liker 1
Skrevet (endret)

TS er mann. Det blir neppe barn av et homofilt forhold.

Men TS påstår i andre tråder at hun er kvinne :klo:

Endret av Bond
Gjest Eurodice
Skrevet

Men TS påstår i andre tråder at hun er kvinne :klo:

Kaller hun/han seg for Rigelgutten i den sammenhengen også? Jeg så bare her jeg, her er kjønnet mann.

Skrevet

Kaller hun/han seg for Rigelgutten i den sammenhengen også? Jeg så bare her jeg, her er kjønnet mann.

Jepp, og statusen er "mann". Det med statusen kan jeg godt forstå, siden min hoppet fra "ikke viktig" til "mann" helt uten at jeg hadde forandret på noe selv, men det blir jo nødvendigvis litt forvirrende når både nicket og status antyder at man er av hannkjønn...

• Liker 2
Gjest Bond
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner

Bond, mod

Skrevet

Noen er polygame. De har myk sex med den ene og røff sex med den andre f.eks.

Kjenn deg selv ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Noen er polygame. De har myk sex med den ene og røff sex med den andre f.eks.

Kjenn deg selv ;)

Han sa så, Sokrates.

Gjest birry93
Skrevet

Litt kjedelig uansett da, når pikken bare henger, uansett størrelse. Vanskelig å få til noe da.

AnonymBruker
Skrevet

Du er vel ikke tiltrekkende nok da slik at han ikke blir hard nok. Det gjelder nok dere andre som svarte i tråden også.

Helt enig, dere er nok deilige til at noen skal få ereksjon foran dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...