rigelgutten Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 (endret) mm Endret 19. juli 2011 av rigelgutten
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jeg dater en fyr med liten og slapp pikk. Den blir sjelden hard,og jeg må suge og suge i evigheter .Noen ganger blir den litt hard,noen ganger ikke. Kjenner den knapt når vi har sex.. Fyren vil i forhold med meg..Jeg vet ikke,jeg drømmer om en større pikk Hadde ALDRI blitt sammen med en sån fyr . Hadde løpt straks jeg fant ut at han var sån . Kjipe greier . Ikke mye til avlshingst det der nei : ) Tror ikke han er ment til å formere seg vidre engang ...ha ha Best å la slike " gener " dø ut . ÆRLIG TALT . Om det er lov å være ærlig da : ) Endret 5. mai 2011 av Bond
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 (endret) http://www.blushingsurvivalguide.com/resources/you-are-not-alone.jpg Img-tags fjernet Bond, mod Endret 5. mai 2011 av Bond
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Jeg dater en fyr med liten og slapp pikk. Den blir sjelden hard,og jeg må suge og suge i evigheter .Noen ganger blir den litt hard,noen ganger ikke. Kjenner den knapt når vi har sex.. Fyren vil i forhold med meg..Jeg vet ikke,jeg drømmer om en større pikk Du er vel ikke tiltrekkende nok da slik at han ikke blir hard nok. Det gjelder nok dere andre som svarte i tråden også. 3
Gjest Eurodice Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hadde ALDRI blitt sammen med en sån fyr . Hadde løpt straks jeg fant ut at han var sån . Kjipe greier . Ikke mye til avlshingst det der nei : ) Tror ikke han er ment til å formere seg vidre engang ...ha ha Best å la slike " gener " dø ut . ÆRLIG TALT . Om det er lov å være ærlig da : ) Men det er hva WW tenker nå : ) TS er mann. Det blir neppe barn av et homofilt forhold. Endret 5. mai 2011 av Bond 1
Antlers Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 (endret) TS er mann. Det blir neppe barn av et homofilt forhold. Men TS påstår i andre tråder at hun er kvinne Endret 5. mai 2011 av Bond
Gjest Eurodice Skrevet 5. mai 2011 #8 Skrevet 5. mai 2011 Men TS påstår i andre tråder at hun er kvinne Kaller hun/han seg for Rigelgutten i den sammenhengen også? Jeg så bare her jeg, her er kjønnet mann.
Antlers Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 Kaller hun/han seg for Rigelgutten i den sammenhengen også? Jeg så bare her jeg, her er kjønnet mann. Jepp, og statusen er "mann". Det med statusen kan jeg godt forstå, siden min hoppet fra "ikke viktig" til "mann" helt uten at jeg hadde forandret på noe selv, men det blir jo nødvendigvis litt forvirrende når både nicket og status antyder at man er av hannkjønn... 2
Norna Skrevet 6. mai 2011 #11 Skrevet 6. mai 2011 Noen er polygame. De har myk sex med den ene og røff sex med den andre f.eks. Kjenn deg selv
Gjest Eurodice Skrevet 6. mai 2011 #12 Skrevet 6. mai 2011 Noen er polygame. De har myk sex med den ene og røff sex med den andre f.eks. Kjenn deg selv Han sa så, Sokrates.
Gjest birry93 Skrevet 6. mai 2011 #13 Skrevet 6. mai 2011 Litt kjedelig uansett da, når pikken bare henger, uansett størrelse. Vanskelig å få til noe da.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #14 Skrevet 7. mai 2011 Du er vel ikke tiltrekkende nok da slik at han ikke blir hard nok. Det gjelder nok dere andre som svarte i tråden også. Helt enig, dere er nok deilige til at noen skal få ereksjon foran dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå