care Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Hei Har kjøpt meg en iphone og bestilt et nytt simkort. Slik jeg forstår passer ikke det gamle simkortet i iphone. Er det noen som vet hvordan jeg kan få overført mine kontakter fra mitt nåværende kort til det nye kortet?
aluminium Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Når du får microsim kan du sette dette i den gamle telefonen og overføre kontaktene til SIM-kortet. Mitt micro-SIM kom iallefall i en ramme slik at det kan settes i en vanlig telefon. Uansett om det ikke gjør det så er det mulig å bruke micro-SIM i en vanlig telefon. Når du setter i iPhonen vil du kunne kopiere kontaktene fra det lille SIM-kortet.
care Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2011 Når du får microsim kan du sette dette i den gamle telefonen og overføre kontaktene til SIM-kortet. Mitt micro-SIM kom iallefall i en ramme slik at det kan settes i en vanlig telefon. Uansett om det ikke gjør det så er det mulig å bruke micro-SIM i en vanlig telefon. Når du setter i iPhonen vil du kunne kopiere kontaktene fra det lille SIM-kortet. Å, så det går!. Tusen takk for tipset. :- )
Cata Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 En annen mulighet er jo å hente fra backupen av kontaktlista som du har på PC'n
aluminium Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Ikke alltid det fungerer. Jeg slet noe fryktelig med akkurat det der. Jeg hadde mange kontakter som var synkronisert inn på Macen fra en Blackberry. Idet jeg skulle synkronisere iPhonen fikk jeg bare feilmelding. Endte med at jeg måtte legge inn alle kontakter manuelt på nytt. Blackberryen var forøvrig ikke tilgjengelig, så jeg fikk ikke testet fremgangsmåten jeg beskrev tidligere...
care Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2011 Men microsomkortet er jo så mye mindre. Passer det inn i de "gamle" telefonene?
aluminium Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 Det er mindre, men legger man riktig til går det helt fint. Det er viktig at man treffer. Skal du skyve det inn i en "slot" ville jeg ikke gjort det, med mindre du har pinsett eller noe sånt til å justere plasseringen, samt få det ut igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå