Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en kjempefin bukse på Den kule mage i Oslo, glasmagasinet. De har visst nettbutikk også:http://denkulemage.no/

De hadde masse fine bukser! men ganske dyre, siden magen stadig vokser vet man jo ikke hvor lenge de passer!

I Oslo er det også en butikk som heter svangerskapet, mulig de har nettbutikk også. Ligger på majorstua.

Ellers tror jeg kanskje ellos og la redoute har gravid-klær, men har ikke kjøpt noe derfra.

Skrevet

Jeg har kjøpt alle mine tre gravidjeans på H&M. De har (ihvertfall i min butikk) mye bedre utvalg i selve butikken enn på nettet. Det er også lurt på ta med deg sånn ca tre ulike størrelser av hver bukse med inn i prøverommet, for de er SVÆRT ulike på størrelsen. Jeg har én bukse som er skinny derfra ihvertfall. :Nikke:

Skrevet (endret)

Ikke så enkelt å finne akkurat de klærne man vil ha, nei ;)

Man vil jo liksom ha plagg som man virkelig liker! Og jeg orker ikke kjøpe kostbare plagg på spesialbutikker, heller.

Har funnet 2 gravidjeans på hm- ei mørkeblå, og ei mørkegrønn trang bukse i armystil. Er man symaskin-kyndig, kan man sy inn leggene på de slik at man får litt mer trange bukser.

Ellers:

Singleter kjøpes konsekvent på BikBok, de med tjukk kant nederst er supergode. Nesten som bellyband:) Anbefales!

Er en typisk buksejente, men har begynt å tenke på at det kan bli godt med mer luftige plagg fremover. Har nå funnet noen fine sommerkjoler på Kappahl, noen har strikk øverst så de skal kunne fungere når magen blir (enda!) større. Fant en svart en idag, som kan bukes som både langt, vidt skjørt, og kjole hvis man trekker den opp over brystet. Et suverent plagg.

Endret av missLynch
Skrevet

Jeg sliter også veldig med klær. Jeg liker absolutt ikke gravid-buksene på H&M, passform og utførelse er stort sett elendig. Blant annet synes jeg at den er altfor kort foran, før stretch-delen begynner.

Jeg har kjøpt mine gravidbukser på Belly kiss i Trondheim. Her har de Mamalicious, og de buksene liker jeg godt. De har også litt på Nelly.com. Jeg liker spesielt godt at de opererer med størrelser som går både på vidde og lengde.

Jeg er ikke så langt på vei ennå (19 uker), men jeg synes allerede at gravidjeans er ubehagelig. Jeg finner ingen skjørt/kjoler som jeg liker, og på jobb må jeg kle meg ok. Så jeg piner meg gjennom dagen i jeans, men det varer nok ikke lenge før jeg ikke orker å gå i det lenger. Flaks at lærere har lang sommerferie, så jeg snart kan hoppe over til joggebukse-knebuksene fra H&M!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...