pia19 Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Hei! Jeg er nettopp blitt tilbudt jobb ved SGS som ferievikar for sommeren og utover høsten, ved innsjekk og bagasje på flyplassen. Jeg har fått litt kalde føtter og er litt usikker på denne jobben, fordi jeg må avbestille en to-ukers ferie til varmere strøk jeg egentlig hadde tenkt til å ha i sommer, fordi de ikke ønsket at jeg skulle være borte. Dette får meg til å tenke litt og jeg trenger å vite om denne jobben er verdt å avbestille turen for. Jeg har jo veldig lyst til å jobbe der, men er redd for at jeg kanskje ikke skal trives og det virker veldig strengt siden de ikke vil godta ferien min. Jeg lurte på om det kanskje var noen her som vet noe om hvordan det er å jobbe ved innsjekk/bagasje ved SAS? Og hva lønna eventuelt er? Hadde vært veldig, veldig fint med svar!!!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Lønningene for kabinpersonale er høye i SAS, og de er konkurransedyktige på land, Ground Floor. Arbeidsavtalene skal følge AML. Er du sommervikar, regner de med at du kan stå stand by for de i hele perioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå