Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Har det jeg mener kanskje er en liten infeksjon. Den er ikke like ille som sist, men avogtil klør det litt i ny og ne. Men det er ikke ubehagelig på noen måte. Ikke lukter det noe spesielt heller, men enn det skal Men om jeg skal kjøpe noe medisin for dette, holder det ikke bare med Canesten smørekrem? Må jeg ta den stikkpillen i tillegg? Tok den sist, da jeg hadde en kjempeinfeksjon, og jeg gikk og ventet en hel uke på å bli kvitt det som kom ut etterhvert. Ikke det at det er det verste da, men... Bare lurer jeg :D
Twigi Skrevet 12. november 2003 #3 Skrevet 12. november 2003 Vet ikke om dette stopper en soppinfeksjon, men det hindrer ihvertfall at du får en ny: Skyll underlivet med kjølig vann, unngå såpe, når du vasker deg Sov naken, slik at du får luft. Dermed tåler du trangere klær på dagtid (helst skal vi gå i luftige bomullstruser og skjørt - det funker ikke for meg!) Bruk hvitt, bleket dopapir, ikke det stive grå billigpapiret. Høres snålt ut, men jeg leste det et sted, og har faktisk ikke hatt soppinfeksjon etter at jeg begynte med det! Trøst: jeg slet mye med soppinfeksjoner da jeg var ung (yngre ), men så gikk det etterhvert over. Kanskje fordi jeg har fulgt rådene over....?
Solstrålen Skrevet 12. november 2003 #4 Skrevet 12. november 2003 Jeg synes du skulle ta deg en tur til legen! Jeg gikk og trodde jeg hadde en liten sopinfeksjon som kom og gikk.. sånn ca en gang i måneden.. Ikke noe lukt, men det klødde litt og var ubehagelig og litt sårt etterhvert. Jeg prøvde canesten osv og det hjalp for en liten stund.. Men så kom det tilbake.. Kjipt! Hos legen tok hun noen prøver og jeg fikk beskjed om at jeg hadde en annen infeksjon som kan gi litt liknende symptomer som en soppinfeksjon.. Fikk noe piller, og vips: God som ny Ellers kan du jo prøve alt dette andre hvis du er sikker på at det er "vanlig" sopp du har fått.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå