AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Hei! Jeg er en 21 år gammel jente som veier 56 kg. Jeg har lyst til å få strammere kropp, har meldt meg inn i treningsstudio og trener ivartfall 2 ganger i uka, prøver opptil 4 ganger, men har både skole og praksis. Mitt "problem" er det at jeg ikke klarer å kutte ut snopet og den usunne maten. Jeg vil jo ikke bli tynnere, bare få en strammere kropp ved å trene styrke og kondisjon. Men hjernen min er innstilt på at jeg da må spise litt usunn mat for å ikke bli for tynn. Tenker jeg helt feil? Vet at det kanskje er dumt, men trenger noen råd/veiedning ift kosthold
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Hvor høy er du? For en 21-åring som trener 2 ganger i uka høres det ut som du har en god forbrenning med mindre du er lavere enn gjennomsnittet. Fokuser på mat, ikke godteri. Gi deg selv lov til å glede deg til middag og spis favorittene dine (men gjerne fra bunnen eller uten tilsetningsstoffer). Sukker og dårlig fett er det smart å bremse ned på først, så kan du se hvordan du synes det utvikler seg. Ta det gradvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå