Bodøjenta87 Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Her er en tråd der jeg synes der KUN skal diskuteres hvis dere har sett filmen (link finnes under teksten her!). Ble diskutert her, så jeg tenkte at det var på tide å dele denne filmen (og nei, dette er ikke no pirat-skit. Her deles den gratis av de som har produsert den, så jeg bryter ingen forumregler!)! Vil du gjøre narr av temaet, lag din egen tråd! Gidder ikke lese om hvor patetisk alt detta er. Jeg vil høre folks konkrete mening om temaet, ETTER å ha sett filmen. Anbefaler alle å se den. Linken finner du her. Hva synes dere? Har du ikke sett den er det ingen vits i å svare! Jeg har selv sett UFO 2 ganger tidligere (første gang på Hamar med familie for 10 år siden. Andre gang sommern 2010 i Bodø med min kjære), og nei; Jeg snakker ikke om flygende tallerkner, men fyvende objekter som "oppfører seg" på et vis som viser at det umulig kan styres eller være produsert av mennesker med den teknologien vi har pr dags dato. SE VIDEOEN! Endret 5. mai 2011 av Bodøjenta87
Bodøjenta87 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. mai 2011 *stillheten breeeees utover emnet mitt mens forumdeltagerne diskuterer Paradise Hotel, Top Model og Hotel Cæsar*....dæven, så mange spennende mennesker å snakke med..... 1
liseanthus Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Oyh! Har ikke tid til å se hele nå men er gjerne med å diskutere, synes dette er drit fasinerende! - men jeg har alltid synes det er litt naivt av forskerene å bare se etter liv som lever av vann, oksygen ol. for hvem sier at det er det som trengs for å overleve av en annen art? For alt vi vet kan de bo inni planetene ^^
nattsvermer Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 (endret) Ok, nå har jeg sett nesten hele filmen. Skal se resten og. Først av alt vil jeg nevne den episoden med strømbruddet. I følge wikipedia var dette pga en menneskelig feil. Sånt er mulig å bevise. Her står det om dette. Det var også et lignende strømbrudd på begynnelsen av 2000-tallet, og jeg kan ikke huske at det ble nevnt noe om UFOer da. Og hvorfor i alle dager skulle besøkende ønske å slå av strømmen vår? Det gir ingen mening. På den annen side har vi dette med Hessdalen. Det interessante her er at dette faktisk studeres vitenskapelig av Høgskolen i Østfold. Her er link til dette prosjektet. Der har jeg ingen forklaring Men det jeg alltid har lurt på, hvorfor i alle dager inneberer alle UFO-observasjoner lys? Vesner som kommer seg hit ligger antagelig flere hundre tusen år foran oss i utvikling, og skulle tro de ikke vil bli sett sånn uten videre. Merkelig. Noen tanker? Endret 7. mai 2011 av nattsvermer
liseanthus Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Ok, nå har jeg sett nesten hele filmen. Skal se resten og. Først av alt vil jeg nevne den episoden med strømbruddet. I følge wikipedia var dette pga en menneskelig feil. Sånt er mulig å bevise. Her står det om dette. Det var også et lignende strømbrudd på begynnelsen av 2000-tallet, og jeg kan ikke huske at det ble nevnt noe om UFOer da. Og hvorfor i alle dager skulle besøkende ønske å slå av strømmen vår? Det gir ingen mening. På den annen side har vi dette med Hessdalen. Det interessante her er at dette faktisk studeres vitenskapelig av Høgskolen i Østfold. Her er link til dette prosjektet. Der har jeg ingen forklaring Men det jeg alltid har lurt på, hvorfor i alle dager inneberer alle UFO-observasjoner lys? Vesner som kommer seg hit ligger antagelig flere hundre tusen år foran oss i utvikling, og skulle tro de ikke vil bli sett sånn uten videre. Merkelig. Noen tanker? Det jeg alltid har lurt på er hvorfor alle som tror på at det finnes liv utenom jorda alltid tror de er så mye smartere enn oss, hva om det er ganske tilfeldig teknologi som har gjort at de har klart å evt reise hit men at de egentlig ikke er særlig smarte
nattsvermer Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Det jeg alltid har lurt på er hvorfor alle som tror på at det finnes liv utenom jorda alltid tror de er så mye smartere enn oss, hva om det er ganske tilfeldig teknologi som har gjort at de har klart å evt reise hit men at de egentlig ikke er særlig smarte Der sier du faktisk noe. Og for alt vi vet, kan de være her for å lage ny motorvei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå