*lilly* Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Vurderer å kjøpe Belly Bandit til å ha etter fødselen, det høres jo fornuftig ut å gi magen litt ekstra støtte Er det noen som har erfaringer med Belly Bandit eller liknende? Noe dere vil anbefale, eller er det bare bortkastede penger?
Steget Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Jeg tror det er bortkasta penger! jeg fikk låne to lignende saker av ei venninne (fra hm), men brukte de aldri. De ble lite brukt av ho også. Kjøp deg heller lange singleter fra cubus. De er supergode og da gjør det ikke noe om genseren er litt kort:)
Gjest pysepusen Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Jeg hadde ikke gadda og bruke penger på det, men for all del; kan være kjekt for noen
SummerJoy Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Til den prisen hadde jeg aldri giddet, men jeg tror absolutt at konseptet kan ha noe for seg.
helenaa Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Jeg tror det er bortkasta penger! jeg fikk låne to lignende saker av ei venninne (fra hm), men brukte de aldri. De ble lite brukt av ho også. Kjøp deg heller lange singleter fra cubus. De er supergode og da gjør det ikke noe om genseren er litt kort:) Du tenker nok på noe annet, som ikke har til hensikt å støtte opp... Jeg kan ikke se hvorfor man skulle bruke penger på dette, men hvis man ikke har noe behov for å kontrollere visakortbruken, ville jeg tenkt at det var interessant å prøve det.
SøsterLiten Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Jeg fikk låne av en venninne etter fødselen, men det var så trangt og ubehagelig å ha på og jeg synes den var for kort i høyden så jeg endte opp med å bruke den minimalt...
*Joyce* Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jeg skulle ønske at jeg hadde hatt etter fødselen, men for min del ble det jo keisersnitt, og jeg tror nok kanskje magen har litt større behov for støtte etter KS enn etter vaginal fødsel, uten at jeg har direkte sammenligningsgrunnlag. Men jeg har ikke prøvd det på, så for alt jeg vet blir det liggende og gnage på arret etter KS... Uansett, jeg var for i ørska til å tenke så langt som å kjøpe da behovet faktisk var der. Det er forresten størrelser på dem, så du kan jo ha fått låne et i feil størrelse, SøsterLiten. De er litt billigere i Sverige, forresten. Har sett dem på Babyproffsen på Nordbysenterer, hvis man bor sånn at det er en mulighet. Mener de lå på 500 svenske. Endret 5. mai 2011 av *Joyce*
Steget Skrevet 5. mai 2011 #8 Skrevet 5. mai 2011 Du tenker nok på noe annet, som ikke har til hensikt å støtte opp... Jeg kan ikke se hvorfor man skulle bruke penger på dette, men hvis man ikke har noe behov for å kontrollere visakortbruken, ville jeg tenkt at det var interessant å prøve det. He he, ja sånn er det når man ikke sjekker lenken! Beklager:) jeg tenkte på belly band - er jo nesten samme navn. Men jeg tror belly bandit er bortkasta penger også!
Caramba Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 De har mye billigere støtte-undertøy på feks Lindex. Jeg har tro på å binde opp magen etter fødsel, det er en gammel metode som het å Linde, som har gått av moten for lenge siden. Jeg hadde veldig nytte av å binde opp magen med et bredt skjerf etter min tvillingfødsel. Magen hadde vært så strekt at det var ubehagelig og vondt for ryggen de 4-5 første ukene. Ikke alle blir så store, men jeg gjorde det også etter første fødsel og det følstes veldig behagelig.
flickan Skrevet 5. mai 2011 #10 Skrevet 5. mai 2011 Gro Nylander er ganske positiv til dette i sine bøker, og mener det kan ha noe for seg. Har ikke prøvd det selv, men vet at det var vanlig før i tiden. Jeg kunne tenke meg å prøve selv etter neste fødsel, men tviler på at jeg går for en så dyr modell. Evt at jeg kjøper brukt på finn.
SøsterLiten Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 Det er forresten størrelser på dem, så du kan jo ha fått låne et i feil størrelse, SøsterLiten. Hun jeg lånte av har nesten prikk lik kroppsbygning som meg, men det kan jo hende at det var der det lå ja..
*lilly* Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2011 Takk for tips og erfaring Jeg syns jo også at prisen er drøy, så det å ta en tur på Lindex var et godt tips. Ellers så kan jeg jo vente med å bestille til etter fødselen, da ser jeg om behovet er der. Takk og pris for internett
la_luz Skrevet 6. mai 2011 #13 Skrevet 6. mai 2011 Jeg tror dette er ganske lurt, man får jo beskjed på sykehuset om å ligge en del på magen så livomoren trekker seg sammen. Men jeg hadde heller gårr for en holdin strømpebukse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå