AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 noen som har erfaring fra Krizoo dyresenter ved sem/stokke? Skal ha fisk, planter, kanskje et nytt lite akvarie, litt utstyr til valpen jeg skal få og marsvinfòr. Har nettopp flyttet i nærheten. Gjerne nye erfaringer, og pris, service-nivå, kunnskap og sånn ellers (om fiskene har det bra, evt dyr hvis de har det der osv. )
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Har veldig gode erfaringer derfra. Ekstremt hyggelige ansatte, god kunnskap (de er også flinke til å hente noen som er flinkere dersom de er usikre har jeg merket) og godt utvalg. Ekstremt svært er det også! Kjøpt Akvarium, fisker, planter, hundeutstyr og hundemat der. Kjempefornøyd, hver gang. Var et par ganger jeg ble helt satt ut over hvor kunnskapsløse ei var. Men så sa jeg ifra til en ansatt at hun gav grove feilopplysninger, og det viste seg å være en jente som var utplassert. Så pass på at du snakker med en ansatt, og ikke ei som bare er der 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #3 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har også gode erfaringer derifra Godt utvalgt på alt, har ikke lignende i vestfold. De bestillte også til meg det jeg trengte som de ikke hadde 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå