Gjest babybjørg Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Shopper dere i butikker eller på nett? Og hvilke steder? Hvor er det best kvalitet og pris? Selv liker jeg godt Name It klærne, samt ullklær fra Janus. Bra kvalitet på klær fra Lindex, men kanskje litt lite utvalg å velge mellom.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Vi har et barn på 2 år og kjøper for det meste fra Polarn O Pyret, Reflex, Babyshop, Barnas Hus, Friends (butikk i Bergen), Capone Kids (butikk i Stavanger) og litt fra Nøstebarn, Bånsull, Name It, HM og Lindex. Har kjøpt litt fra Ellos og Laredoute på nett, bl.a. en Ticket2Heaven-jakke og noen sko. Man får ofte gode rabatter på Ellos så jeg fikk jakken til nesten halv pris. Nelly har også litt til barn, fører bl.a. en del fra Name It.
liv Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 HM for det meste til dagligtøy, velger å bruke en del mer på utetøy og sko..
la Flaca Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Name it og Barnas Hus, ofte salg der og fine kvalitetsklær.
Redbull Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Billigkjeder søm h&m og Cubus. Bruker mer penger på uteklær & sko
Vibi Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 HM for det meste til dagligtøy, velger å bruke en del mer på utetøy og sko.. Samme her. Og så bruker vi gjerne litt ekstra på ulltøy om vinteren. Gjerne Janus og Nøstebarn. Handler forresten litt på Cubus også, syns de har greit utvalg. På nett er det stort sett hennes og maurits det går i.
Gjest pysepusen Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 Lindex, H&M, Cubus, NameIt, Reflex... Også bruker vi som regel Janus ull
Zoë Castillo Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 Jeg handler hverdagstøy på H&M, Cubus og KappAhl. Yttertøy kjøper jeg på Barnas hus (Reima på vinteren og Reflex på våren, samt regntøy). Sko handler jeg på Falkanger (Ponny og Viking.) Av ulltøy bruker vi Janus og overdelene til Tom og Trine (Sparkjøp.) Liker ikke stillongsene til Tom og Trine, pga dårlig strikk. Sommertøy handler jeg en del av på Ellos. Jeg synes det er vanskelig å handle "usette" klær til 2-åringer, fordi de at de størrelsesmessig havner i samme kles-kategori som langt eldre barn. Mange snitt er dermed ikke laget for korte bein og bleierumper, men myke sommerplagg tar jeg sjansen på å handle på nett.
bambyb82 Skrevet 7. mai 2011 #11 Skrevet 7. mai 2011 Handler en del barnetøy på ebay.co.uk og ebay.com. Mye stilig og er ikke så gale pris med den kursen som er nå Ellers går det en del i de typiske kjedene som kappahl, lindex osv... Og name it. syns de har mye fint til en grei pris Yttertøy kjøpes gjerne på stormberg eller barnas hus.
Que Skrevet 8. mai 2011 #12 Skrevet 8. mai 2011 Nå kjøper vi nesten aldri klær til sønnen vår selv. Vi har arvet det aller meste og resten er kjøpt inn av mormor og bestemamma som ikke klarer å dy seg når de er ute og shopper (det er aldri slik at vi ber om at de skal kjøpe altså). Men om jeg kjøper noe selv er det stort sett hm og cubus det går i;) Yttertøy liker jeg godt reflex, men også der har vi arvet alt sammen og det er heldigvis klær med god kvalitet. Så vi har vært superheldige og er evig takknemlige for at vi har så snille mennesker rundt oss;D
Neala Skrevet 9. mai 2011 #13 Skrevet 9. mai 2011 Jeg liker faktisk Cubus best. Og så elsker jeg Newbie, som føres på KappAhl. Av ull så var det Joha og Janus som falt i smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå