Gå til innhold

Vil jeg gå ned i vekt av å spise bare dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Har blitt spurt av en gammel designervenn i utlandet om jeg vil gå litt modell for han i juli, noe jeg gjerne vil. Problemet er at jeg har lagt på meg litt, og vil gjerne gå ned til litt da for the feeling.

Har tenkt til å erstatte flere av måltidenemed knekkebrd med kyllingpålegg, og kanskje en nutrilett bar her og der..

Tips?

(ikke noe jallaprat om at dette bli midlertidig blabla..)takkkkktakkk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva du skal ha tips til? Valg av knekkebrød?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva du skal ha tips til? Valg av knekkebrød?

Nei, har hrt rare ting om at kroppen kan gaa i sparemodus om man ikke spiser nok feks.

Om jeg kutter ut fra 1500 kalorier til ca 1000 /1100 hver dag..vil dette ha noe å si??

og gjerne andre tips til pålegg som er kalorifattig..

Skrevet (endret)

Hei,

Har blitt spurt av en gammel designervenn i utlandet om jeg vil gå litt modell for han i juli, noe jeg gjerne vil. Problemet er at jeg har lagt på meg litt, og vil gjerne gå ned til litt da for the feeling.

Har tenkt til å erstatte flere av måltidenemed knekkebrd med kyllingpålegg, og kanskje en nutrilett bar her og der..

Tips?

(ikke noe jallaprat om at dette bli midlertidig blabla..)takkkkktakkk..

Det er vanskelig å svare på, siden du ikke sier hva du spiser resten av dagen og du sier heller ingenting om trening.

Endret av NoFame
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å svare på, siden du ikke sier hva du spiser resten av dagen og du sier heller ingenting om trening.

Jeg kommer ikke til å trene så veldig mye utover å gå noen turer osv..skal kutte ut på kalorier og er midt i en hektisk eksamensperiode.

Tenkte å spise en vanlig lett middag som kylling, sushi osv..og erstatte nesten alle andre måltider med det andre..

AnonymBruker
Skrevet

er kaviar likestilt med makrell??

AnonymBruker
Skrevet

Ryvita knekkebrød er bra, dropp såklart smør og majones. Masse forskjellige kalkunpålegg i forskjellige varianter. Cottage cheese med litt lett-syltetøy på er godt. Tunfisk og purreløk. Kokte egg med litt kaviar. Go og mager leverpostei med masse rødbeter, agurk eller tomat er godt på knekkebrød. Under kalkunpålegg kan du smøre et tynt lag med light-philadelphia ost så det ikke blir så tørt.

Uansett så må du gå for de helt grove knekkebrødene.

Pisk sammen to egg med litt vann, ha i masse krydder og div oppkuttede grønnsaker og stek en omelett.

Hvis du har lyst på noe søtt så bland cottage cheese med litt lett-syltetøy og dryss på kanel.

Skrevet

Du, som alle andre, vil gå ned i vekt om du får i deg færre kalorier enn du forbrenner.

• Liker 1
Gjest Mauna Lee
Skrevet

vil ikke anbefale å gå på sparemodus (1000/1100kcal) i eksamensperioden. Du kommer til å bli sliten og uopplagt! Legg heller opp til mange men små måltider. Få i deg masse frukt og grønt. Oppkuttet frukt og grønt kan du f.eks sitte å spise mens du leser. Legg også inn en liten treningsøkt, du kommer til å få utbytte av det både med tanke på trening og med tanke på vektnedgang :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvoe mange kalorier er det i et knekkebrød (husmann) med kokt skinke på? Sånn ca?

Skrevet

50 kcal i et knekkebrød, og ca 15 kcal pr skinkeskive. ca.

AnonymBruker
Skrevet

50 kcal i et knekkebrød, og ca 15 kcal pr skinkeskive. ca.

Takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...