Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Har det jeg mener kanskje er en liten infeksjon. Den er ikke like ille som sist, men avogtil klør det litt i ny og ne. Men det er ikke ubehagelig på noen måte. Ikke lukter det noe spesielt heller, men enn det skal Men om jeg skal kjøpe noe medisin for dette, holder det ikke bare med Canesten smørekrem? Må jeg ta den stikkpillen i tillegg? Tok den sist, da jeg hadde en kjempeinfeksjon, og jeg gikk og ventet en hel uke på å bli kvitt det som kom ut etterhvert. Ikke det at det er det verste da, men... Bare lurer jeg :D
Suzy Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Hvis det bare er litt kløe og rødhet syns jeg du skal prøve deg fram med littegranne Canesten-krem i området først og i tillegg en melkesyrekasel (som Vivag f.eks) i skjeden. Det kan være nok til å rette opp surhetsgraden i skjeden din og ta knekken på soppen
aline Skrevet 6. november 2003 #3 Skrevet 6. november 2003 Dersom du faktisk har ett soppangrep, så fikk jeg en brosjyre som sa at dersom du har sopp i ytterste deler av vagina, så har du ALLTID også innvendig, og skal da også bruke vaginatorer (eller hva søren di hette.) Men dersom du ikke er sikker på om du har sopp eller bare har en uballanse, så kanskje du heller skal prøve å ta Vivag melkesyrekapsler, de brukes i forskjellig dosering alt ettersom hva du bruker dem som, og det står mengde for hvordan rette opp ballansen i skjeden. Det damen på apoteket sa ang sopp-kremen, var at det var viktig å ikke bruke den for lenge når man ikke lenger hadde soppangrep, da den lett kunne tørke ut slimhinnene og du da vil få tørrhet og kløe/svie pga dette. (altså ganske like symptomer som ved selve soppangrepet.) Er du veldig i tvil, ville jeg tatt en tur på ett apotek og forhørt meg med de som jobber der. Apotek1 skal ihvertfall ha folk bak disken som kan hjelpe deg med råd ol ang problemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå