Gå til innhold

Noen som har provd 30 DAYS SHRED? Vil ned noen KG innen JUNI

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er en jente paa 29 aar,

veier per idag 63 kg, og vil ned til 55. Alltid vaert paa 55 inntil det siste aaret.

Har bestilt 30 days shred og tenkte aa prove meg der for aa faa kick start og motivasjon til treningen, samt kutte ned paa kcal (eller egentlig bare spise sunnere...)

Har veldig lett for aa drikke juice istedet for vann, spise litt godteri her og der,

frokosten min hver dag bestaar av en skaal med melk, EN STOR spise skje med sukker og frokostbanding..saa maa bare bli flinkere..

Vil gjerne hore om erfaringer fra 30 days shred..takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig lett for aa drikke juice istedet for vann, spise litt godteri her og der,

frokosten min hver dag bestaar av en skaal med melk, EN STOR spise skje med sukker og frokostbanding..saa maa bare bli flinkere..

Du sier jo selv hva du må gjøre bedre! Tren, spis bedre! Er det beste for kroppen din! Og du vil få en VARIG stabil vekt!

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

30 days shred alene gir deg minimal effekt. Gjør du det, kombinert med gåturer, sykkel etc. + FORNUFTIG kosthold, så kan du ha en sjanse. Ikke sikkert du har like stor effekt av det, siden du ikke veier så veldig mye.

Merkelig hvor brått sommeren kommer hvert år :fnise:

• Liker 2
Gjest baben
Skrevet

du kan jo bare laste ned 30 days shred og begynne I DAG? :)

Jeg synes det er grei trening, har bare kommet til level 1 dog, og stoppet litt opp... Men det er ikke kjempehard trening, så er lurt å trene noe annet i tillegg, f.eks. jogge.

Jeg tenkte å starte igjen i dag der jeg slapp, og så jogger jeg i tillegg, ca 5 km 3 ganger i uka.

AnonymBruker
Skrevet

hehe, artig, tror dvdn har kommet saa skal ned aa hente den paa posten etterpaa.

Jeg vil gjerne stramme opp rundt midjen, laarene, armene ikke minst. Kommer til aa passe paa kostholdet men ogsaa spise litt mindre enn det jeg pleier og kanskje derfor ikke ha like mye energi til aa trene.

Oppdaterer med maal senere naar jeg har fullfort den forste timen. Blir nok ikke for ikveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...