Wilma84 Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Jeg skal om et par uker hente meg en nydelig liten Sibirkatt, og i den forbindelse har jeg sett litt rundt på forsikringer for katt. Hadde i utgangspunktet tenkt på Agria, men har hørt så mye forskjellig om de at jeg blir litt usikker. Ettersom jeg har mine andre forsikringer i Storebrand, så hadde det vært fint å ha forsikringen til katten der også. Det jeg liker spesielt godt med den forsikringen er at den også dekker bortkomne katter. Ettersom pusen min kommer til å få mulighet til å være ute, så synes jeg det er greit å ha dekning for dette i tilfelle han kommer bort. Selv om det selvsagt ikke skal skje (bank i bordet). Mitt spm er derfor om det er noen som har noen erfaringer med Storebrand forsikring til katt? Evt om det er noen andre forsikringsselskaper jeg bør sjekke ut?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Jeg har gjensidige, noe som har fungert veldig bra. Det som gjorde at jeg valgte dem fremfor agria er at gjensidige dekker urinveisproblemer hos hannkatter. Siden dette er noe som ofte forekommer hos kastrerte hannkatter, har agria selvsagt reservert seg mot denne typen sykdommer.... 1
UnderCover Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Jeg er hvertfall veldig fornøyd med Agria. De blir også brukt av en stor stor del av dyrlegene. Hvorfor er det viktig at man får betaling visst at katten forsvinner? 1
Wilma84 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2011 Jeg er hvertfall veldig fornøyd med Agria. De blir også brukt av en stor stor del av dyrlegene. Hvorfor er det viktig at man får betaling visst at katten forsvinner? Dersom jeg er så uheldig at pus forsvinner uten at han dukker opp igjen, så ønsker jeg jo å få erstatning slik at jeg kan skaffe meg en ny pus. Den koster 8000,-, og jeg har ikke nødvendigvis råd til å kjøpe en ny dersom det skulle bli aktuelt. Nå håper jeg for guds skyld at dette scenarioet ikke blir tilfelle, men man kjøper jo forsikring i tilfelle det nettopp skulle skje noe. Men er det ingen som har noen erfaring med Storebrand forsikring?
Glorya82 Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Har ikke erfaring med Storebrand, jeg bruker TryggNemi forsikring og har alle forsikringer inkl katt der. De er pris og test vinnere gang på gang ser jeg og jeg kan anbefale de på det sterkeste, har egen kontaktperson for alt og slipper dårlig kundeservice og venting på tlf dersom det er noe, hyggelige folk som jobber der :)jeg har en helt standard dekning på katten min, men det går sikkert an å tilpasse den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå