Redbull Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Jeg får nye joggesko av samboeren min, å det jeg lurer på er: skal jeg kjøpe goretex (rett skrevet?) joggesko? Disse er vanntette. Jeg jogger litt, går i tereng og på asfalt og sykler litt til og fra butikk osv. Ikke noe "seriøs" trening, men liker å komme meg ut
Frk. Belle Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har joggesko både med og uten gore-tex og bruker de uten mest... Om høsten og vinteren kan det være kjekt med vantette sko spesiellt hvis man går ikke blir like varm som når man jogger. Sko med gore-tex er ofte "terrengsko" og dermed med litt dårlige deping enn vanlig løpesko.. Jeg har som sagt begge deler og synes det er super så litt vanskelig å si hva du bør velge når du skal ha en type.
kontorstol Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Jeg har joggesko til jogging/asfalt osv som er kjøpt på løplabbet, + goretex tur/fjellsko som jeg bruker i skogen. Liker bedre den stabile fjellskoen når jeg går i ulendt terreng.
Gjest Ruccola Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Goretex kan bli vel klamt på sommeren, men om du ikke er plaget med å bli svett på beina kan det godt hende det fungerer for deg. En goretex joggesko har som regel en kraftigere såle med mye mer mønster i enn en typisk jogesko uten goretex. Så om du skal bruke den i terreng vil jeg si det er en fordel. Kanskje du kan kjøpe deg en av hver? Finn en god men billig sko som ikke er goretex (Fåes fra 399,- tenker jeg) og så heller legge litt mer i goretex skoen. (Tror du får goretex joggesko fra tusenlappen og oppover.) Eller rett og slett ønske deg goretex fra samboeren nå, og så heller kjøpe deg joggesko senere når du syns temperaturen tilsier at goretex blir for varmt (Anbefaler Adidas sine gortex joggesko )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå