Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg er inne på mote.no eller ser på tv, også dukker det for eksempel opp en reklame eller en artikkel som skal vise hvordan en concealer skal dekke mørke ringer eller urenheter. Greit nok det.... men hvorfor er modellen feilfri fra før av?! Dette gjelder forsåvidt andre produkter også.

Her er et eksempel

Jeg blir så irritert! Hvordan kan de vise at produktet funker om de prøver det på folk med babyhud som ikke har noe de trenger å dekke til eller fikse på? Come on! :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Dette blir for lettvint!

Det eneste unntaket jeg kan komme på nå er Bobbi Brown, men hun tar jo på så innmari mye produkt at det umulig kan se klokt ut utenfor kameralinsene.

Kanskje moralen er at det er bedre å bruke tid på hudpleie enn sminke?

Jeg er fortsatt i omvendingsprosessen.

:filer:

Skrevet

Må si meg i enig jeg også. For min del blir det for lite troverdig og absolutt ikke overbevisende i det hele tatt.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Må si meg i enig jeg også. For min del blir det for lite troverdig og absolutt ikke overbevisende i det hele tatt.

Ikke sant? Skal de vise et produkt som hjelper på f.eks mørke ringer bør personen ha mørke ringer til å begynne med. Hva er vitsen om personen ser fresh ut fra før av? : s

Skrevet

Enig!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, ser ikke ut som at produktet gjør noe i det hele tatt :gjeiper:

Skrevet

Hehe, ja nettopp. Mulig de tror det funker på den måten da, men det gjør ikke det for min del i allefall. Eller kanskje de ikke klarer å få arrete modeller til å stille opp!? Ikke godt å si..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil så bruker Sheer Cover (mulig stavefeil) modeller som ikke har perfekt hud? Har ingen link, men tv3 bruker å sende den infomercialen på morgenen.

Bortsett fra akkurat dén, er jeg heeeelt enig med dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...