Gå til innhold

Vinterbryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjaere planlegger aa gifte oss vinteren 2013-2014. Det er enda lenge til, men vil gjerne komme i gang med planleggingen slik at alt blir perfekt og det blir mindre stress :)

Skulle gjerne hatt et sommerbryllup, men forloveden min (som er fra Australia) oensker et ordentlig norskt vinterbryllup. Er litt mer spektakulaert for hans familie aa komme til Norge i bryllup, naar det er kaldt og hvitt her.

Vi har lyst til aa gifte oss i romjulen, og leter naa etter lokale som kan passe. Vil saa innmari gjerne ha ordentlig vinterbryllup med sne, men det er jo vanskelig aa faa en garanti for. Er det noen som har erfaring med vinterbryllup? anbefaling av kirke og selskapslokale?

Jeg er fra Oslo, men toer ikke stole paa at det er sne i Oslo i romjulen..

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Dra opp til lillehammer, masse fint og velge imellom. Og nesten garanert snø.

Skrevet

Losby gods Lørenskog, nydelig :)

• Liker 2
Skrevet

Hamar, Lillehammer og Ringsaker-området har vel nesten alltid snø på den tiden. I tillegg er det jo veldig vakkert og "typisk norsk". Enig med Veronica W også, Losby er kjempefint!

Skrevet

Bogstad gård og Østmarksetra er det kjempe fint. Holmenkollen park hotell er det fint og med en kjempeutsikt over Oslo. Lysebu ligger i samme området. Vet ikke hvordan det er der, men skal vist nok være vakkert

Nå har det vel ikke vært akkurat manko på snø i Oslo de siste årene... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...