Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest, vestlandet
Skrevet

Hei!

Jeg lurer SERIØST på følgende: kjærsten min er av og til rød på tissen....spes i området rundt tuppen, og nedenfor hodet. dette også når vi iKKE har hatt sex... :( første gang jeg høylytt undret meg, sa han at han hadde ronka....at han hadde ligget halveis på magen og tatt på seg selv. :-? Har deres kjærester rød tiss selv når dere ikke har hatt sex?? er det noen fler som tenker over dette? er det noen som IKKE blir rød selv ved sex??

lurer fælt på dette, er redd for at han er utro. Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sopp var den første tanken som slo meg også :-/

Gjest Gjest, vestlandet
Skrevet

he he sopp :hoho: ! DET har faktisk ikke slått meg.Slett ikke utenkelig! Herregud, og jeg som har mistenkt ham for både det ene og det andre... :oops: sannsynligheten er nok større at det er det dere påpekte....hjertelig takk for avsporing av ensporet tankegang! :lol:

Skrevet

He he bare hyggelig å kunne hjelpe!

Jeg kan fortelle deg noe annet også, og det er at hvis du f.eks har gått på antibiotika den siste tiden, så kan han utvikle sopp av det!

det betyr ikke at du har sopp, men når du bruker sterke medisiner, så er dette følsomt for kjønnsorgan til mannen! Ufarlig gjærsopp stort sett, går bort ved en enkel krem smøring :-)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du klarte å trekke den konklusjonen at han var utro. Det er nok som han sier. Han har runka. Menn gjør det. Menn får også gjerne ereksjon fler eganger i løpet av en dag og når pikken fylles med blod blir den rød. Hvis han har sopp vil han vel også ha et slags hvitt belegg på pikkhodet

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvordan du klarte å trekke den konklusjonen at han var utro.

DET skjønner ikke jeg heller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Han har masse sex,,,,,enten med deg, eller med andre,,,kanskje begge deler? Hva vet vel jeg? :hoho: Et muntert forslag............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...