Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Jeg har lyst til å prøve dette sammen med kostomlegging type Grete Roede + trening (trener allerede) har ca. 20 kilo som skal av og tenkte da at Reductil kunne gi meg en kickstart Noen med erfaringer??
Skravla Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Jeg bruker nå Reductil og går samtidig til kontroll hos lege på Ullevål sykehus i Oslo. Min lege ville ikke skrive ut og jeg ble sendt til sykehuset. Jeg har kun hatt positive erfaringer med reductil og den har hjulpet meg. Men den virker jo forskjellig på forskjellige mennesker, så du må snakke med legen din om du kan få det. Det er foreløpig krav til å skrive ut dette, og de koster jo "flesk" Tror ikke reductil vil gi noen kickstart - som du kaller det. Middelet er laget for å virke i lengden..... ikke som en hurtigkur.
Quinden Skrevet 7. november 2003 #3 Skrevet 7. november 2003 Har en venninne som begynte på det, hun kuttet ut usunn mat, spiste helt normalt ellers og gikk ned 5 kg på 1 mnd. Men har hørt av andre at det ikke hadde noen effekt, så venninnen min var nok heldig. Men prøv det du, det er absolutt verdt det, men en kan nok ikke hive inn på sjokolade etc. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå