Gjest denten Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Noen som kan hjelpe meg her? Jeg så en film på kino for en stund siden, og jeg kommer ikke på navnet på filmen, og heller ikke skuespillerne i filmen. Jeg kan si det jeg husker fra filmen og håpe på at noen der ute vet hvilken jeg snakker om. PS: Det er ikke the ugly truth! Det handler om en dame som alltid har hatt en drøm om å jobbe innen den største tvstasjonen der hun bor. Hun får seg etterhvert jobb i en litt mindre kjent stasjon hvor de sliter med dårlige seertall. Hun får som oppgave å fikse dette og setter i gang forskjellige stunts som blir gjort på tv, bl.a å hoppe i fallskjerm. Seertallene stiger, og de ansetter i tillegg en gammel kjent programleder til å være med i tvprogrammet deres. Hans comeback faller ikke i smak hos alle grunnet hans sure og bitre humør. De lykkes med å få opp seertallene og hovedpersonen i filmen får etterhvert tilbud om å jobbe i den største tvstasjonen som hun alltid har drømt om. Hun drar på intervju og han sure, bitre programlederen stopper henne i og med at de har blitt en familie. Phuuu, det var det jeg husket!!! Noen som vet hvilken jeg snakker om??? *KRYSSER FINGRENE*
Gjest birry93 Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Morning Glory? http://www.imdb.com/title/tt1126618/
Xaphan Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Har ikke en av Bridget Jones filmene mer eller mindre samme handling også? Sikkert ikke den du mener, men :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Morning Glory? http://en.wikipedia.org/wiki/Morning_Glory_(2010_film)
Gjest denten Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Det var morning glory!! ååh, tusen takk. Hva skulle jeg gjort uten dere! Lett i flere dager nå :D Flere som har sett den?
FrøkenJosefine Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Har ikke en av Bridget Jones filmene mer eller mindre samme handling også? Sikkert ikke den du mener, men :gjeiper: Jo! hehe når hun hopper i fallskjerm og lander med rumpa rett i kameraet!!
Gjest denten Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Jo! hehe når hun hopper i fallskjerm og lander med rumpa rett i kameraet!! Haha, sykt vittig! Elsker Bridget Jones. Var det ikke snakk om at det skulle komme en 3-er? Mener å ha lest at Reneè som spiller hovedrollen hadde sagt at så lenge hun slapp å gå opp i vekt for å spille rollen så var hun villig med i en film til.
FrøkenJosefine Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 Ja er så søte og gode de filmene...:D klarer liksom relatere meg mere til henne enn de andre filmene om kjærlighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå