Gå til innhold

Bryllups dagboken min

julibrud 2004

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Ja nå mangler det svært lite på lista vår.

*salt pepper bøsser

*sjekke lokalet

*organisere dagen med toastmaster..

*samtale med presten, det skjer nå tirsdag som kommer :-)

*pen sko til eldstemann..

Tja ellers er vel alt i boks. Det er nå 16 dager igjen og kejnner sommerfuglene har begynt å få fast tilholdsted i magen....

Skulle legge opp kjolen, men det firmaet som skulle gjøre det hadde plutselig ikke tid allikevel. Jeg skulle bare gi besjed en dag i forveien, for jeg trengte ikke å bestille time, gjorde det men kom ikke inn :evil: ... Men min kjære stemor og jeg tok oss en titt og fiksa saken selv... 8)

Brudebuketten ble bestilt på tirsdag, samtidig bestilte jeg corsage til mannen og mine to gutter. en enkel rose fra buketten til mannen forlover, min far og svigerfar...

gjestene som skal kjøre nordover starter oppover om ca en uke og kommer løpet av uke før bryllupet. Det skal bli morsomt. Det er endel som jeg ikke ahr sett på noen år som kommer... Det var kun ett avbud, men henes mann ligger for døden i kreft og har full forståelse at hun ikke vil ta sjansen på å komme nordover nå... Enda er det noen middags gjester som glimrer med sitt fravær og har ikke gitt seg til kjenne. JA da får de la være å komme. Får ikke tak i de på telefonen heller... De kunne da minste sende en sms eller mail om de kom eller ikke :roll:

Nei nå gleder jeg meg.. Håper det er varmt i været på den store dagen.. Sånn som det ser ut nå er jeg ikke like optimist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, takk for titten i dagboka mi!

Tenk snart blir du fru! :kul:

Jeg forstår hva du mener med ikke helt "normal" familie, har det slik selv også. Moren min og moren din burde teame seg opp tror jeg. :wink:

Klem Luria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...