Safira Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har noen brukte filmruller liggende som jeg burde få fremkalt (og noen fler jeg skal bruke og så fremkalle). Er det store forskjeller på kvalitet og pris i de forskjellige forretningene? Er det noen som har noen erfaringer å dele?
Safira Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 18. mai 2011 Ingen som "skyter" med film lenger? Fant ut at JapanPhoto skal ha 119 kr for 36 bilder. Ingen som vet om steder i Oslo det er billigere?
Jamme Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Fant ut at JapanPhoto skal ha 119 kr for 36 bilder. Ingen som vet om steder i Oslo det er billigere? JapanPhoto var i alle fall billigst da jeg fotograferte med film for noen år siden, men da tok de 49 kr per film. Jeg har ikke særlig peiling lenger, for å være ærlig, men det virker nesten ikke som om noen gjør det lenger, og prisene blir deretter. Mener å huske jeg betalte nærmere 150 kr (!) hos Preus sist. Det lønner seg jo nesten å framkalle filmene selv (i hvert fall hvis man har tilgang til utstyr).
Safira Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2011 Ja jeg har også hørt at JapanPhoto pleide å være billig. Skjønner jo godt at de har satt opp prisen nå som de fleste bare tar digitale bilder, men det er jo ikke så greit når man er student. Ok, da holder jeg meg antagelig unna Preus. Jeg hadde egentlig planer om å leke meg litt med det analoge speilreflekskameraet, men det blir visst litt dyrere enn det jeg trodde. Ja hadde man bare hatt utstyr og kompetanse til å fremkalle selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå