Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 vurdert å starte p bli litt sunn... skal kjøpe meg ergometer sykkel,visstnok litt brukt da for en rimelig penge. er det nien som hart god erfaring med slik sykkel og km viser.. hvor ofte bør en trene for å kunne se resultater? og hva hjelper dette egentlig på? mage rumpe lår?
Gjest Husmora Skrevet 7. november 2003 #2 Skrevet 7. november 2003 Jeg skal også kjøpe, de jeg har sett på har pulsmåler og det er vel det enkleste å se på hvis man lurer på om man får bedre kondis :D Tror det hjelper på kondisen, rumpe og lår. Jeg skal prøve å trene 30 minutter annen hver dag, og håper det hjelper :blunke:
Arketypen Skrevet 7. november 2003 #3 Skrevet 7. november 2003 Jeg sykler heller ute jeg. Får bedre variasjon i belastningen, frisk luft og det blir ikke så kjedelig. Kan få km- teller etc til den også.
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #4 Skrevet 8. november 2003 det er lissom så tiltak å måtte gå ut, hjemme kandu sykle forann tven og det er positivt da får du lissom med deg god seriene samtidig som du trener! nå er det jo så kaldt ute også..brrr.. hehe ja kanskje jeg skulle ta md en pulsmåler også da..:)blir dyrt dette..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå